۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۲۳۵۰۰

حضور چشمگير مردم روزه دار اردل در راهپيمايي روز قدس + تصاوير

مردم مومن و روزه دار شهرستان اردل امروز در راهپيمايي روز جهاني قدس با شعارهاي مرگ برآمريکا و مرگ اسرائيل بار ديگر همبستگي و حمايت خود را از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين اعلام کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مردم و مسئولين روزه دار شهرستان اردل روزجمعه در خيابان ها و ميادين اصلي شهرستان حاضر شدند و بار ديگر فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سرداده و اعلام داشتند که تا نابودي کامل رژيم اشغالگر قدس دست از حمايت خود از مردم فلسطين دست بر نخواهند داشت.

مردم اردل در راهپيمايي امروز با در دست داشتن پلاکاردهايي که بر روي آنان نوشته هايي از جمله فلسطين پاره تن اسلام است، قدس روز همبستگي با ملت مظلوم فلسطين و روز قدس روز اسلام است خواستار اتحاد و انسجام بيش از پيش مسلمانان شدند.

راهپيمايان از زن و مرد، پير و جوان و خردسال، در حالي که پوسترها، پلاکاردها و پارچه نوشته هايي با مضامين روز قدس و محکوميت جنايات ضدبشري رژيم نامشروع صهيونيستي در دست داشتند از مجامع بين المللي خواستند تا در برابر اين جنايات سکوت نکرده و با اسرائيل غاصب برخورد قانوني کنند.

مردم ولايتمدار اردل همچنين با محکوم کردن جنايات رژيم آل سعود که نه تنها با حمايت از گروههاي تروريستي، به مردم مظلوم و بي گناه يمن نيز حمله کرده و آنان را به خاک و خون مي کشند خواستار اتحاد مسلمانان براي مقابله با اين جنايات رژيم آل سعود شدند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۵۹:۵۲

22 Sep 2024