۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۳۱۶۳

پروژه مصلاي بن چشم به راه همت مردم و مسئولين + تصاوير

طرح مصلاي بن يکي از پروژه هاي ملي در شهرستان بن، مورد بي مهري مسئولين و مردم قرار گرفته است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، مصلي به عنوان يکي از نياز هاي اساسي هر جامعه اي مي تواند نقش بسياري در فرهنگ سازي و گسترش فرهنگ ناب محمدي نقش داشته باشد.

پروژه مصلي بن يکي از طرح هاي ملي است که چند سالي است مورد بي توجهي و کم لطفي مسئولين و مردم واقع شده است و در سال ۹۱ کلنگ خورده و تاکنون هيچ گونه پيشرفتي در اين پروژه ديده نشده است.

سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: پروژه ساخت مصلي بن يکي از پروژه هايي است که مراحل زيادي را پشت سرگذاشته و نظرات متفاوت مهندسين و استحکام سازي خاک در روند آن بسيار نقش داشته است.

وي تصرح کرد: اتخاذ اعتبارات برگشت خورده، طراحي نقشه و جاگذاري بر روي زمين، تبديل سازه فلزي به سازه بتوني منجر به طولاني شدن روند شروع اين پروژه بود.

غضنفري سستي زمين را يکي از عوامل اساسي براي متوقف شدن اين پروژه عنوان کرد و گفت: زمين درنظر گرفته شده از استحکام مطلوبي برخوردار نبوده و به همين دليل آزمايشاتي براي استحکام آن انجام گرفته است.

وي خاطرنشان کرد: سازه جديد با آزمايش هاي جديد صورت گرفت و همه اين مراحل نيازمند مدت زماني طولاني بود.

امام جمعه بن افزود: کم بودن اعتبارات استاني موجب متوقف شدن اين پروژه شده است.

غضنفري تاکيد کرد: مصلي يکي از زير ساخت هاي براي ارتقا شهرستان نيازمند است خيرين و مسولين و مردم همت کرده و در پيشرفت اين مجتمع فرهنگي سهيم باشند.

وي گفت: شهرستان بن به حسينه چهارمحال و بختياري معروف است و براي برپايي عزاداري هاي يکپارچه و همگاني فضاي مناسبي ندارد و با ساخته شدن مصلي بسياري از اين مشکلات حل خواهد شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۰۲:۱۱

22 Sep 2024