۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۳۰۴۷

ساخت پارک عمومي استاندارد کودکان از آرزوها و دغدغه خانواده ها ي فارساني مي باشد

ساليان زيادي بود که پارک هاي‌ شهر داراي وسايل بازي فلزي غير استاندارد با محوطه‌هاي سيماني و سنگريزه بود و بازي کودکان با اين وسايل گاهي حوادثي از يک خراشيدگي کوچک گرفته تا شکستگي اعضاي بدن را در پي داشت.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار،ساليان زيادي بود که پارک هاي‌ شهر داراي وسايل بازي فلزي غير استاندارد با محوطه‌هاي سيماني و سنگريزه بود و بازي کودکان با اين وسايل گاهي حوادثي از يک خراشيدگي کوچک گرفته تا شکستگي اعضاي بدن را در پي داشت.

با توجه به اينکه در شهر فارسان فقط يک پارک عمومي استاندارد براي کودکان وجود دارد کودکان منطقه هاي ديگر اين شهر در آرزوي داشتن پارک بازي مناسب روز شماري مي کنند تا دستان ياريگري اين آرزوي دوران کودکي شان را محقق سازد و روياي دوران خردسالي را به واقعيت شيرين مبدل کند و ساخت پارک عمومي استاندارد کودکان از آرزوها و دغدغه خانواده ها مي باشد.


هدف از اين اقدام آسودگي و آرامش خيال خانواده‌‏ها در هنگام استفاده کودکان از وسايل بازي و نيز وسايل بازي جديد، متنوع و استاندارد بود.

سلامت روحي رواني کودکان در گرو داشتن فضاهايي براي شادابي و نشاط است که شهرداري به نوبه خود به اين امر مهم اهتمام ورزيده است.

تجهيزات ورزشي و وسايل بازي باعث رونق هر چه بيشتر پارک ها خواهد شد و نصب وسايل ورزشي در پارک ها، روي آوردن مردم و کودکان به ورزش و همچنين پر کردن اوقات فراغت آنها را به دنبال خواهد داشت.

وسايل بازي در نظر گرفته شده از جنس پلي اتيلن و يکي از ويژگي هاي استفاده از وسايل پلي اتيلني، ايمني بالاي اين وسايل نسبت به وسايل فلزي قديمي است که در کاهش خطرات براي کودکان نقش مؤثري دارد.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۱۳:۱۷

22 Sep 2024