۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۲۲۰۳۱

هم انديشي فرماندهان و مسئولين بسيج در فارسان+ تصوير

نشست هم انديشي فرماندهان حوزه هاي مقاومت، پايگاه ها و سرگروه هاي شجره طيبه صالحين بسيج در سپاه ناحيه شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام سيد محمدرضا علوي، در اين نشست با تبريک فرارسيدن سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سالروز شهادت امام هادي عليه السلام را تسليت گفت.

حجت الاسلام علوي، ادامه داد: بايد مراقب باشيم که اگر کاري انجام داديم دچار غرور و عُجب نشويم که شيطان سخت در کمين مؤمنان است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان،‌افزود: عُجب و غرور است که متاسفانه دامن گير بسياري از مومنان است و باعث مي شود که کارهاي نيک انسان بدست خود او از بين برود و همه ما بايد در اين زمينه مراقبت نماييم.

حجت الاسلام علوي ادامه داد:‌ در روايت است که بعضي از بندگان خدا هستند که بسيار کار نيک انجام مي دهند، شبها بلند شده و به طاعت خدا مشغول مي شوند؛ ولي به مرور زمان کم کم از اين کار خوششان مي آيد و دچار عُجب مي شوند که خداوند شبي او را به خواب مي اندازد بگونه اي که نماز صبحش نيز نزديک قضا شدن باشد و او به خود نهيب ميزند که چکار کردم که نماز صبحم نزديک بود قضا شود و در اين موقع است که خداوند به او مي گويد بيا که الان خريدني هستي.

علوي ضمن اشاره به اين روايت افزود: اعمال خوب انسان در واقع باعث مي شود که او در درگاه الهي بيشتر از قبل شکسته شود و نه اينکه او را مغرور کند و ما بايد اگر کاري در راستاي دين و حقيقت انجام مي دهيم آن را در برابر اعمال ائمه عليهم السلام بگذاريم و ببينيم که کارهاي ما ناچيز است و دچار عجب نشويم.

در ابتداي اين نشست سرهنگ پاسدار لهراسب سليماني، ضمن خيرمقدم به اهميت بسيج و مسئوليت هاي خطير نيروهاي بسيجي اشاره کرد و بخشي از ماموريتهاي بسيج را يادآور شد.

فرمانده ناحيه مقاومت فارسان، تلاش براي تحقق اقتصاد مقاومتي در جامعه، مقابله با آسيب هاي دجال واره از طريق بصيرت افزايي آحاد جامعه و احياي امربه معروف و نهي از منکر در اجتماع را رسالت بزرگ بسيجيان و دلسوزان نظام برشمرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۰۱:۱۸

22 Sep 2024