۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۰۹۶۶

مراسم بدرقه تيم فوتبال شهداء اردل به مسابقات کشوري برگزار شد+تصاوير

مراسم بدرقه تيم فوتبال شهداء شهرستان اردل به مسابقات کشوري با حضور مسئولان ورزشی شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازهفت چشمه، مراسم بدرقه تيم فوتبال شهداء شهرستان اردل (نماينده استان چهارمحال بختياري) به مسابقات کشوري ديروز عصر با حضور رئيس اداره ورزش و جوانان، مسئول هيئت فوتبال و فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهداء در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد.

حسن طاهري مسئول هيئت فوتبال شهرستان اردل در مراسم بدرقه تيم فوتبال شهداء اردل به مسابقات کشوري ضمن تبريک به اعضاي تيم پايگاه شهداء اردل به مسابقات کشوري گفت:يکي از افتخارات شهرستان و استان چهارمحال وبختياري در کنار ديگر موفقيت هاي کسب شده راهيابي تيم شهداء اردل به مسابقات کشوري است و اميدواريم با روحيه خوب و پشتکار قوي که بازيکنان اين تيم تا کنون داشته انشاءالله در مسابقات کشوري هم بتوانند نتيجه شايسته براي استان و شهرستان رقم بزنند.

طاهري افزود:اين تيم بايد با برنامه اصولي و در يک مسير منطقي به جلو برود و بازيکنان و اعضاي کادرفني با خود باوري و اعتماد به نفس براي رسيدن به هدف مورد نظر بايد تلاش کنند.

وي گفت:اميدواريم کل اعضاي اين تيم از هيچ تلاشي دريغ نکنند و ما نيز براي موفقيت اين تيم تلاش خواهيم کرد و آرزوي موفقيت براي تيم فوتبال شهداء اردل در مسابقات کشوري را داريم.

مسئول هيئت فوتبال شهرستان اردل از تمامي حاميان اين تيم به ويژه پايگاه مقاومت بسيج شهداء شهر اردل که منابع مالي تيم را به عهده گرفتند، تقدير و تشکر کرد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۱۱:۱۵

22 Sep 2024