۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۷۶۱۹

بزرگترين بانک مقالات کشور در کتابخانه عمومي شهدا شهر بن + تصاویر

بانک جامع مقالات کتابخانه عمومي شهر بن با ارائه مقالات با تمام اطلاعات شامل اطلاعات نويسنده و سال چاپ مقاله، بزرگترين بانک فهرست شده مقالات در سطح کشور است.
به گزارش جهانبین نیوز، خانم شريف پور مسئول کتابخانه هاي عمومی شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: کتابخانه عمومي شهر بن ازسال ۱۳۷۵ راه اندازي شده و با بيش از 22 هزار جلد کتاب فرصت مناسبي را براي مطالعه دوستداران کتاب فراهم کرده است.

وی با اشاره به بخش هاي مختلف این کتابخانه گفت: اين کتابخانه شامل مخزن کتاب، بانک جامع مقالات، کافي نت، نشريات، کتب مرجع است.

شریف‌پور افزود: بخش هاي جديدي از جمله بخش ديداري و شنيداري و الکترونيکي کتابخانه که در قالب سي دي ونرم افزار است در آينده نزديک راه‌اندازی می‌‏شود.

مسئول کتابخانه هاي عمومی شهرستان بن تصريح کرد: بانک جامع مقالات با ارائه مقالات با تمام اطلاعات شامل اطلاعات نويسنده و سال چاپ مقاله، بزرگترين بانک فهرست شده مقالات در سطح کشور است.

شریف‌پور افزود: اين بانک با بيش از 1.5 ميليون مقاله تمام متن فارسي و 2هزار و 712 عنوان نشريه، بزرگترين آرشيو مقالات ونشريات کشور را از سال ۱۳۵۷ در اختيار علاقمندان قرار داده است.

وی اظهار کرد: مجموعه مقالات با بيش از ۸۲ هزار موضوع مختلف در کتابخانه موجود است و جست وجو از طريق عنوان، نويسنده، نام نشريه و موضوع امکان‌پذير است.

شريف پور، بخش نوسودان را يکي ديگر از اين بخش ها معرفي کرد و گفت: بخش نوسوادان امسال راه‌اندازي شده است.

وي افزود: اين قسمت براي استفاده افرادي است که سواد کمي دارند و کتب اين بخش از نظر نوشتاري با بقيه کتب متفاوت است و در زمينه هاي مختلف علمي، مهارت هاي زندگي، مذهبي و غيره، مطالب لازم را دراختيار علاقمندان به کتاب قرار مي دهد.

مسئول کتابخانه شهدای شهر بن ادامه داد: عموم مردم مي توانند با در دست داشتن يک قطعه عکس، کدملي، تکميل فرم عضويت وپرداخت مبلغ ۲۵۰۰۰ريال با عضويت در کتابخانه، از بخش هاي مختلف آن بهره مند شوند.

وي تصريح کرد: سالن مجزاي مطالعه خواهران وبرادران، بخش کودکان شامل کتب مخصوص اين رده سني وسايل بازي، نمازخانه و سالن هايي برای برگزاري کلاس هاي فرهنگي از ديگر امکاناتي است که در اختيار اعضاي کتابخانه قرار مي گيرد.

شريف پور گفت: علاوه بر وجود کتب در همه زمينه ها، برنامه هاي مختلفي در کتابخانه شهداي شهر بن انجام مي شود.

وي افزود: اين برنامه ها شامل جلسه انجمن شعر وادب، کلاس داستان نويسي، انجمن قرآن و نهج البلاغه به صورت هفتگي و گروه هاي مطالعاتي به صورت دوره اي و برگزاري عصر شعر است.

شريف پور اظهار کرد: علاقمندان به مطاله کتاب مي توانند جهت صرفه جويي در وقت با مراجعه به سايت samanpl.ir جهت رزرو ويا تمديد کتب امانتي اقدام نمايند.

وي تصريح کرد: برگزاري مسابقات کتابخواني به صورت اينترنتي و با وارد شدن به سايت www.BOOKI.ir از ديگر برنامه هاي مفيد اين کتابخانه است.

شريف پور گفت: مسابقات مکتوب در اشکال خلاصه نويسي، داستان نويسي و مشابه نويسي به صورت ماهانه و مسابقه نقاشي و برگزاري کلاس هاي خط در تابستان برگزار مي شود.

وي افزود: جهت انس بیشتر دانش آموزان با کتاب و کتاب خواني، با حضور مديران و معلمان، بازديد دانش آموزان از بخش هاي مختلف کتابخانه صورت مي گيرد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۰۵:۳۸

22 Sep 2024