۰
plusresetminus
مردم کوهرنگ بار ديگر با حضور در راهپيمايي 22 بهمن حماسه ديگري در تاريخ انقلاب ايجاد کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مردم شهرستان کوهرنگ با وجود اينکه هوا نامساعد و بسيار سرد بود حضور خود را از ابتداي ساعات اوليه صبح براي حضور در راهپيمايي اعلام کردند و خود را به محل تجمع آغاز راهپيمايي رساندند.
 
دماي هوا کوهرنگ در ابتداي صبح حدود منفي 15 درجه بود، اما مردم با وجود سرما در محل برگزاري راهپيمايي حضور پيدا کردند و حماسه ديگري را در کوهرنگ آفريدند.
 
راهپيمايي با حضور پر شور مردم در کوهرنگ برگزار شد و با حضور حماسه اي مردم  از مسجد جامع چلگرد آغاز شده است و مردم به سمت سه راهي فرمانداري کوهرنگ ادامه يافت.
 
مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال با سرد دادن شعار هاي الله اکبر، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر امريکا و... حضور با شکوهي در راهپيمايي داشتند.
 
در شهرستان کوهرنگ با وجود بارش مردم پر شور تر از سال هاي گذشته در راهپيمايي حضور پيدا کردند.
 
حضور پر شور مردم کوهرنگ در راهپيمايي امسال اتحاد ملي ايران را بار ديگر به جهانيان ثابت کرد.
 
عشاير مناطق دشوارگذر، بازفت، موگويي و سرآقاسيد با وجود شرايط نامساعد جوي ، خود را به مرکز شهرستان کوهرنگ رساندند، و در راهپيمايي 22 بهمن شرکت کردند.

بارش برف در شهرچلگرد از ساعتي پيش آغاز شده و سرماي هوا در اين شهر در 24 ساعت گذشته نيز به 15 درجه سانتي گراد زير صفر رسيده است.

 عشاير با حمل پارچه نوشته هايي که داراي مضامين و گويش هاي محلي است، حمايت مجدد خود را از آرمان هاي انقلاب و انديشه هاي معمار کبير انقلاب اسلامي اعلام مي کنند.

شهرستان کوهرنگ از جمله عرصه هاي پر شور حضور عشايري است که جلوه هاي ويژه حضور انان، سوژه هاي ناب دوربين خبرنگاران رسانه هاي مختلف را تشکيل مي دهد.
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۱۲:۵۸

22 Sep 2024