۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۱۵۶۲۰
مسئولان شهرستان بن پيگير باشند؛

سالهاست که شهيدان گمنام را در ديارمان به خاک سپرده و از ياد برده‌ايم

قرار گذاشته بوديم يادماني براي گمنامان نامدارمان بنا کنيم ولي آن ها را فقط به خاک سپرده و به ياد نسپرديم.
به گزارش جهان بین  به نقل از زنگ خبر، در حوالي ميانه هاي شهر، جايي همين نزديکي بر فراز دامنه کوه قبله، دو لاله گمنام و بي نشان در آغوش خاک آرميده اند، شقايق هاي سرخ رنگي که با ايثار و از خود گذشتگي گلبرگ هاي وجود عزيزشان پرپر شد تا ما در آرامش خيال و رفاهي هميشگي روزگار بگذرانيم.

يادشان را که فراموش کرده ايم بماند! يادمانشان را نيز از خاطر برده ايم و امروز مزار اين شهداي بي مانند، همچنان در غربت بي توجهي مان در برق آفتاب داغ تابستان روز را به شب مي سپارد وشب را به روز؛ هرچند هرم سوزان خورشيد را ياراي آن نيست که زائران اين مزار بي مادر را با وجود مشکلاتي مانند نبود مسير آسفالت و عدم تردد وسايل نقليه ي مناسب در گرماي تابستان و سرماي زمستان، از عشق ديدارشان دور سازد.

از شب هاي زيباي تپه اي که اين دو آلاله را در برگرفته هم نمي توان گذشت که با عدم روشنايي کافي! بازهم نگاه مهربان مادري را از پشت پنجره اي که به مٲمن اين دو شهيد عزيز اشراف دارد،به سوي خويش مي کشاند.

با چشماني اميدوار منتظريم تا مسئولان شهرستان به ويژه فرمانداري، امام جمعه، بنياد شهيد شهرستان، شهرداري، شوراي شهر ونهادهاي مرتبط با برنامه ريزي مناسب و انديشيدن تمهيدات راهبردي براي زيبا سازي مرقد مطهر شهداي گمنام چاره اي بينديشند و با پررنگ تر کردن اثرات حضور معنوي شهدا در جامعه نزد مادر گمنام شان حضرت زهراي مرضيه مٲجور باشند.

انتهاي پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۰۴:۰۴

22 Sep 2024