۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۴۷۸۹

برگزاری همایش کوهپیمایی به مناسبت فتح خرمشهر در شهرستان فارسان/عکس

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت:جمعی از کارکنان سپاه ناحیه فارسان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر به ارتفاعات کوهستانی این شهرستان صعود کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، احمد ترابی افزود: برگزاری این برنامه ها باعث می گردد که سلامت افراد حفظ گردد و لازم است به منظور ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی ، به فعالیت فیزیکی و ورزش، توجه بیشتری شود.


وی خاطر نشان کرد: حضور کارکنان دراین صعود بویژه که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر تدارک دیده شده است، با توان و روحیه ای سرشار از انرژی ضمن هماهنگی و همدلی همراه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه تنبلی دشمن سلامتی جسم و روح انسان است، تصریح کرد: زندگی ماشینی وساز وکارهای زندگی عمدتا ما را به سمت کم تحرکی وسکون وا داشته است به همین منظور همه آحاد جامعه تلاش کنند در برنامه‌ریزی زندگی روزانه خود ورزش را داشته باشند

وی، بی‌تحرکی را باعث بروز اکثر بیماری‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: آن‌چه کمک می‌کند اجتماع در برابر ناهنجاری‌ها و نارسایی‌ها مقاوم و زمینه‌ساز اقتدار جامعه و سلامت افراد است.

ترابی، با اشاره به اینکه هدف از برنامه ورزشی حفظ سلامت و آمادگی مدیران و ارتقای توان جسمانی آنان می شود افزود: توانمند شدن انسان در گرو سلامت جسمی و روحی است که ورزش برای کسب این مهم نقشی کارساز دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۱۳:۳۹

22 Sep 2024