۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۳۴۸۸
گزارش تصويري

آيين وداع با شهدا گمنام درشهرستان بن

همزمان با ايام شهادت حضرت زهرا (س) پيکر مطهر شهيد گمنام با استقبال کم نظير مردم شهر بن وارد اين شهر شد و فضاي شهر را عطرآگين کرد.
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار  زنگ خبر مراسم وداع با  پيکر پاک شهيد گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به نحو باشکوهي باحضور خانواده‌هاي شاهد و ايثارگران، مسئولان، بسيجيان و مردم شهيدپرور شهر بن برگزار شد.

حضور اقشار مختلف مردم از کودک گرفته تا پير و جوان نشانگر اين واقعيت بود که حديث فداکاري و ايثارگري اين بزرگوران در دوران هشت سال دفاع مقدس نسل به نسل و سينه به سينه به نسل هاي آينده انتقال داده شده و مردم ايران اسلامي هيچ‌گاه فراموش نخواهند کرد که عزت و سربلندي کشور و امنيت و آسايش خود را مديون جانفشاني‌هاي اين شهيدان هستند که با اراده‌اي راسخ و عزمي وصف‌ناپذير در برابر دشمنان ايستادگي کرده و با آغوش باز به سوي معبود خود شتافتند.

مردم در اين مراسم با نوحه‌خواني و شعارهاي ديني و انقلابي به ياد شهدا، بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و همچنين شهادت حضرت زهرا (س) به عزاداري پرداختند.

اين شهيد والامقام در سن 16 سالگي و در منطقه خيبر-مجنون به شهادت رسيده‌ است.

گفتني است اين شهداي گرانقدر همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرهاي دستنا، فرادنبه، گندمان و دانشکده فني پسران شهرکرد تشيع و خاکسپاري مي شوند.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۹:۱۶

27 Dec 2019