:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> زنگ انقلاب در بروجن طنين انداز شد+تصاوير | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۲۹۹۲
همزمان با سراسر کشور

زنگ انقلاب در بروجن طنين انداز شد+تصاوير

همزمان با سالروز ورود امام خميني‌(ره) به ميهن زنگ انقلاب در فرهنگسراي شهر بروجن نواخته شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، صبح امروز به مناسبت سالروز ورود شکوهمند امام خميني (ره) به ميهن، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در فرهنگسراي شهر بروجن نواخته شد.

دانش آموزان بروجني با حضور خود در اين مراسم سالگرد ورود تاريخي امام خميني (ره) به ميهن و آغاز ايام‌الله دهه مبارک فجر را گرامي‌داشتند.

در اين مراسم که فرمانده سپاه، فرمانده نيروي انتظامي، فرماندار، امام جمعه، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدير آموزش و پرورش و جمعي ديگر از مسئولين حضور داشتند زنگ انقلاب به دست امام جمعه شهر بروجن نواخته شد.

فرماندار شهرستان بروجن در اين مراسم با بيان اين که پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را مرهون حضور، مشارکت و همکاري همه آحاد مردم در سال ۵۷ مي دانيم، افزود: اگر مشارکت و همکاري مردم، دانش آموزان و دانشجويان آن زمان نبود انقلاب به اينجا نمي رسيد.

سيد سيف ا... فياضي با بيان اين که شعار انقلاب، استقلال و آزادي باعث ايجاد عزت و افتخار براي اين نظام شد، گفت: آرامش و امنيتي که در سايه آن زندگي مي کنيم مرهون فداکاري هاي جوانان و مردمي مي دانيم که براي به ثمر رسيدن آن زحمات زيادي کشيدند.

فياضي تاکيد کرد: امروز وظيفه داريم به پاس زحمات و مجاهدت هاي شهدا و رزمندگان اسلام از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پاسداري و صيانت کنيم.

در پايان اين مراسم سرودي در وصف شهداي "مدافع حرم" توسط دانش آموزان دختر به اجرا در آمد.

برگزاري مانور بزرگ ناوگان حمل‌ونقل بروجن همزمان با آغاز دهه فجر

گفتني است مانور بزرگ ناوگان حمل ونقل عمومي شهر بروجن نيز امروز به مناسبت سالروز ورود تاريخي بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي به ايران برگزار شد.

در اين مراسم که صبح امروز ۱۲ بهمن ساعت ۹:۳۳ دقيقه از ميدان بسيج آغاز شد خودروهاي حاضر با نصب پرچم ايران، پوسترتمثال حضرت امام خميني (ره) و رهبرانقلاب پس از طي مسير ۵ کيلومتري در سطح شهر و حضور در گلزار شهدا، بار ديگر با آرمانهاي والاي آنها تجديد ميثاق کردند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۲۷

3 Jan 2020