۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۲۷۹۳۴
گزارش تصويري

سياسرد، گردشگاه نمونه چهارمحال و بختياري

منطقه نمونه گردشگري سياسرد به عنوان مهم‌ترين قطب طبيعي و گردشگري چهارمحال و بختياري در فاصله 6 کيلومتري شهر بروجن واقع شده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، تفريح‌گاه سياسرد به عنوان مهم‌ترين قطب طبيعي و گردشگري چهارمحال و بختياري در فاصله 6 کيلومتري شهر بروجن واقع شده است.

وجود درختان کهنسال، باغ‌هاي ميوه اطراف آن که چشم‌اندازه زيبايي را به وجود آورده است، آب خنکي که از دل زمين مي‌جوشد، هواي خنک و مطبوع آن در فصل بهار و تابستان جمعيت زيادي را از مناطق مختلف کشور به سمت خود مي‌کشاند.

هواي خنک و مطبوع، سايه‌سار درختان کهنسال، فضاسازي‌هاي مناسب و نزديکي راه و دسترسي آسان بر طرف‌داران اين کانون گردشگري افزوده و ميل به بازديد از اين گردشگاه را دوچندان نموده است به طوري که همه روزه و به ويژه در روزهاي تعطيل اين مکان شاهد حضور شمار زيادي از مسافران و گردشگران از استان‌هاي هم‌جوار مي‌باشد.

در اطراف اين منطقه نمونه گردشگري، باغ‌ها و ويلاهاي زيادي ساخته شده‌اند که کوچه‌ باغ‌هاي باصفايي را تشکيل داده‌اند. اين تفريحگاه در تابستان، به علت خنکا و مطبوعيت هوا، مورد توجه شهروندان شهر بروجن و شمار زيادي از شهروندان شهر اصفهان و شهرستان‌هاي تابع آن (همچون شهرضا، دهاقان، مبارکه و نجف‌آباد که آب و هواي گرمتري دارند.) قرار گرفته است.

انتهای پیام1026ج /540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۲:۲۳

31 Dec 2019