۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۳۳۱۳۵
در بخش زاينده رود

جشنواره دستاوردهاي جامعه زنان شهرستان سامان در سی و هشتمین فجر انقلاب افتتاح شد + تصاوير

جشنوراه دستاورد هاي جامعه زنان شهرستان سامان همزمان با دهه فجر با حضور مسئولين استاني و شهرستاني ساماندر سالن ورزشي شهدا هوره افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، فاطمه دوستی مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه زنان نقش موثري در اقتصاد خانواده دارند، اظهار داشت: زنان نقش موثر و به سزايي در پيروزي انقلاب اسلامي داشتند و اثربخشي حضور زنان در جامعه بسيار مشهود است.

دوستي با اشاره به اينکه نقش زنان در بسياري از مشارکت ها چشم گير است، عنوان کرد: زنان در تمامي عرصه ها و برنامه نقش بسيار حساسي دارند.

وي با بيان اينکه زنان در توسعه اقتصادي خانوار نقش آفرين هستند، تصريح کرد: زنان علاوه بر نقش آفريني در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي نقش بسيار تاثيرگذاری در اقتصاد به خصوص اقتصاد مقاومتي را دارند.

دوستي با اشاره بر اينکه بايد در راستاي توانمندي زنان برنامه ريزي و ساماندهي صورت گيرد، بيان داشت: ما بايد ايجاد زيرساخت ها شاهد شکوفايي زنان د برنامه هاي مختلف در جامعه باشيم.

وي با بيان اينکه جشنواره جامعه زنان شهرستان سامان همزمان با هفتمين روز از ايام الله دهه فجر در شهرستان سامان در بخش زاينده رود با محوريت توانمندي زنان بخش زاينده رود و شهرستان سامان افتتاح شده است، بيان داشت: نزديک به ۲۰ غرفه در بخش هاي مختلف ازجمله فرش، فرآورده هاي لبني، توليدات صنايع دستي، چرم، گليم، توليدات باغي و... در اين جشنواره بر پا شده است.

دوستي با بيان اينکه توانمندي زنان در عرصه هاي اقتصادي بسيار زياد است، تصريح کرد: بايد در جهت شکوفايي توانمندي زنان حمايت ها از قشر زنان در جامعه صورت گيرد.

جشنواره دستاوردهاي جامعه زنان شهرستان سامان به مدت سه روز از ۱۷ بهمن لغايت ۲۰ بهمن در سالن شهداي هوره بر پا است و ساعت بازديد از جشنواره از ساعت هشت صبح لغايت هشت شب است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۳۰:۴۰

2 May 2024