۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۰۲۵۰
به صورت ويديو کنفرانس و متمرکز در کشور/

پروژه ساختمان آموزشي آزمايشگاهي در دانشگاه پيام نور افتتاح شد

رئيس دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختیاری گفت: اين ساختمان جهت برگزاري آزمايشگاه‌ها و کلاس‌هاي آموزشي مجهز به تاسيسات، ويديو پرژکتور در کليه کلاس‌ها و شبکه‌هاي رايانه‌اي است.
پروژه ساختمان آموزشي آزمايشگاهي در دانشگاه پيام نور افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، پروژه ساختمان آموزشی آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور مرکز بروجن واقع در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح گردید.

این ساختمان دارای ۲۴۰۰ مترمربع زیربنا است و همچنین اعتبار هزینه شده بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال است.

این پروژه باحضور مشاورین وزیر، دکتر فریدون و دکتر بروجردی و همچنین رئیس سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور، معاونت اداری مالی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان و معاونت و مدیران ستادی استان به صورت ویدیو کنفرانس و متمرکز در کشور افتتاح شد.

در این جلسه دکتر قجری رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بیان کرد: پروژه از سال ۸۸ عملیاتی گردیده و تا سال ۹۱ اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال جذب شد، اما به دلیل کمبود اعتبار و ضعف پیمانکار در سال ۹۲ پروژه متوقف گردید و با عقد قراردادی میان پیمانکار جدید و دانشگاه، پروژه از سال ۹۳ مجدداً عملیاتی شد و با جذب اعتبار ۱۲ میلیارد به اتمام رسید.

وی افزود این ساختمان جهت برگزاری آزمایشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی مجهز به تأسیسات، ویدیو پرژکتور در کلیه کلاس‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای است.

در پایان از معاونت اداری مالی و مدیریت عمرانی سازمان، همچنین مدیریت مالی و عمرانی استان و پیمانکار پروژه شرکت ارگ نقش، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۲:۲۰

2 Jan 2020