کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به صورت ويديو کنفرانس و متمرکز در کشور/

پروژه ساختمان آموزشي آزمايشگاهي در دانشگاه پيام نور افتتاح شد

7 شهريور 1395 ساعت 11:43

رئيس دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختیاری گفت: اين ساختمان جهت برگزاري آزمايشگاه‌ها و کلاس‌هاي آموزشي مجهز به تاسيسات، ويديو پرژکتور در کليه کلاس‌ها و شبکه‌هاي رايانه‌اي است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، پروژه ساختمان آموزشی آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور مرکز بروجن واقع در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح گردید.

این ساختمان دارای ۲۴۰۰ مترمربع زیربنا است و همچنین اعتبار هزینه شده بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال است.

این پروژه باحضور مشاورین وزیر، دکتر فریدون و دکتر بروجردی و همچنین رئیس سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور، معاونت اداری مالی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان و معاونت و مدیران ستادی استان به صورت ویدیو کنفرانس و متمرکز در کشور افتتاح شد.

در این جلسه دکتر قجری رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بیان کرد: پروژه از سال ۸۸ عملیاتی گردیده و تا سال ۹۱ اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال جذب شد، اما به دلیل کمبود اعتبار و ضعف پیمانکار در سال ۹۲ پروژه متوقف گردید و با عقد قراردادی میان پیمانکار جدید و دانشگاه، پروژه از سال ۹۳ مجدداً عملیاتی شد و با جذب اعتبار ۱۲ میلیارد به اتمام رسید.

وی افزود این ساختمان جهت برگزاری آزمایشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی مجهز به تأسیسات، ویدیو پرژکتور در کلیه کلاس‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای است.

در پایان از معاونت اداری مالی و مدیریت عمرانی سازمان، همچنین مدیریت مالی و عمرانی استان و پیمانکار پروژه شرکت ارگ نقش، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 30250

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30250/پروژه-ساختمان-آموزشي-آزمايشگاهي-دانشگاه-پيام-نور-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir