۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۲۱۴۲۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم

راهیان نور، مانع فراموشی و تحریف دفاع مقدس می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور از منظر مقام معظم رهبری، این اردوها را عاملی برای پیشگیری از فراموشی و تحریف تاریخ دفاع مقدس دانست.
راهیان نور، مانع فراموشی و تحریف دفاع مقدس می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز به تشریح اهمیت اردوهای راهیان نور در واکسینه کردن نسل جوان برابر تهدیدات جنگ نرم پرداخت و گفت: اردوهای راهیان نور، یک عملیات بزرگ فرهنگی در مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان به شمار می رود.

وی، با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و دست اندرکاران اردوهای راهیان نور کشور در سال گذشته، اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا، آسیب های فراروی رویدادهای بزرگ تاریخی را دو عنصر فراموشی و تحریف بیان فرمودند و خواستار تلاش نخبگان و فرزانگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس در شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه فرهنگی بزرگ شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تأکید کرد: علاقه وافر مردم و خانواده ها به بازدید از مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور، هر ساله بیشتر می شود و لازم است با ظرافت هنرمندانه، و ابتکارات نو، به این اردوهای بصیرتی نگاه شود. وی، سرزمین نور را واژه ای در خور مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی در مرز گسترده دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، دفاع مقدس همانند یک تابلوی عظیم و بسیار باشکوهی است که هرچه بیننده به اصل حادثه نزدیک می شود و درباره ی اجزاء و ترکیب آن تعمق بیشتری می‌کند به ابعاد جدید و شگرف بیشتری دست می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، اردوهای راهیان نور را یک راهکار اساسی برای مقابله با دو آسیب عمده فراموشی و تحریف تاریخ دفاع مقدس و گنجینه بزرگ فرهنگی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: نسل جوان ما باید بدانند که شهدا و رزمندگان این سرزمین با چه بنیه اعتقادی و نظامی در برابر دنیای استکبار ایستادند و معادلات مادی و نظامی معمول دنیا را بر هم زدند.

وی، افزود: مقابله نظام سلطه با این اردوهای بصیرتی در امتداد توطئه های شیطانی آنها برای فراموش کردن رشادت های فرزندان خمینی کبیر است که با تأسی از قیام سرخ حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن به اشغال دشمن درآید و از دستاوردهای ارزشمند انقلاب خود دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به آسیب دوم فراروی تاریخ دفاع مقدس از منظر مقام معظم رهبری که همان تحریف است، گفت: آشناسازی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان با حقایق دفاع مقدس، نمی گذارد که برخی افراد مغرضانه یا ناآگاهانه این تاریخ سراسر افتخار را تحریف کنند.

وی، با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب که بازدید از مناطق عملیاتی را یک سنت حسنه نامیده اند، اظهار کرد: در آستانه سال نو و ایام تعطیلات نوروز، بهتر است خانواده های علاقه مند با استفاده از امکاناتی که قرارگاه های راهیان نور سپاه های استانی ازجمله سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در شهر اهواز فراهم کرده اند، استفاده کنند و این ایام را با بازدید از مناطق ناب سرزمین نور سپری نمایند.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۳۱

15 Feb 2020