۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۱۳۲۶۸
قطار انتصابات همچنان در حرکت است؛

مدیر کل جدید دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، معرفی شد

در نشستی با حضور مدیران و مسولان کشوری و استانی، مدیر کل جدید دامپزشکی استان معرفی شد.
مدیر کل جدید دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، معرفی شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، در این نشست که روز شنبه  24 اسفند در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امسال هم در بحث نظارت بر بهداشت دام و فرآورده های خام دامی در ایام نوروز توجه ویژه ای داریم، اکیپ های ناظر این سازمان در تمامی نقاط مستقر در کشور، علاوه بر اینکه تمامی اماکن عرضه فرآورده های خام دامی ، را تحت نظارت خود در می آورند، به رستوران ها، مراکز عرضه غذا، کشتارگاه ها، مراکز تولید گوشت قرمز و سفید و استخرهای پرورش ماهی هم سرکشی می کنند.

خلج افزود: مردم اطمینان یابند که این سازمان با نظارت های محسوس و نامحسوس از فروش فرآورده های گوشتی غیر مجاز جلوگیری می کند .
مرادی، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت دامپزشکی استان اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که باید بر آن اهتمام ورزید، رسیدگی به مسایل دامداران چه در نقاط شهری، چه عشایری و هم در روستاهای استان است.
وی بیان داشت: دولت می تواند با ارائه طرح های اقتصادی زود بازده و تسهیلات درازمدت، گامی بلند در حمایت از تولیدکنندگان فرآورده های خامی بردارد.

در پایان، از خدمات حمید مهری، مدیر کل سابق دامپزشکی استان تقدیر و عبدالمحمد نجاتی به عنوان مدیر کل جدید این سازمان معرفی شد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۶:۰۴

30 Dec 2019