۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۳۱۶۳۷

ابزارهاي تکنولوژي جايگاه خود را در نقش يک رسانه حفظ نموده اند

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري گفت: اصالت مطبوعات و نشريات به حدي است که حتي با پديد آمدن ابزارهاي تکنولوژيکي و پيشرفت فناوري ارتباطات و اطلاعات، نقش تعيين کننده خود را در جايگاه يک رسانه قدرتمند حفظ نموده است.
ابزارهاي تکنولوژي جايگاه خود را در نقش يک رسانه حفظ نموده اند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ جواد کارگران دهکردي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به همراه دکتر اردشير نوريان نماينده مردم شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي و دکتر علي کاظمي نماينده مردم اردل فارسان کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي بازديد نمود و در خصوص برگزاري نمايشگاه مطبوعات گفت: مطبوعات همچنان بعنوان يکي از مهمترين و اثرگذارترين رسانه ها در سطح جهان قلمداد مي شود.

وي افزود :مطبوعات همواره بعنوان يکي از قدرتمندترين منابع توليد و توزيع اطلاعات، نقش مهمي در توسعه فرهنگي جوامع و پويندگي افکار عمومي داشته و دارد.

کارگران بيان داشت: اکنون که بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات کشور در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) در حال برگزاري است شرايطي فراهم شده تا علاوه بر حضور فعالين عرصه رسانه، عموم افراد نيز بتوانند در آن مشارکت داشته باشند.

وي ادامه داد: چنين نمايشگاهي مي تواند بعنوان يکي از محافل مهم فرهنگي، فضاي مناسبي را براي گردهم آمدن خانواده ها و آشنايي بيشتر فرزندان با اين رسانه قدرتمند بوجود آورد تا از اين طريق علاوه بر ايجاد بستري مناسب براي گسترش فعاليت هاي فرهنگي، تاثير بسزايي در اشاعه فرهنگ مطالعه نيز داشته باشد.

کارگران يادآور شد: فعالين حوزه مطبوعات نيز همواره بر اهميت امر توليد و انتشار اطلاعات، آگاه باشند و بدور از هرگونه تحريف و سوگيري هاي يکطرفه، پيوسته در راستاي بهبود کيفيت محتواي اين رسانه اجتماعي، تلاش نمايند و رسالت حقيقي خود را که انتشار معرفت و بينش عميق است، به انجام رسانند.
لازم به ذکر است: نمايند گان استان چهار محا و بختياري در مجلس شوراي اسلامي با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري پس از بازدي از غرفه مطبوعات چهار محال و بختياري از ساير غرفه هاي بيتس و دومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها نيز بازديد نمودند .

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۰۹

30 Dec 2019