۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۶۰۹۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

نفوذ در فضای مجازی اقدامی کاربردی برای آگاهی‌بخشی و مبارزه با مواد مخدر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نفوذ در فضای مجازی را فعالیت کاربردی دیگر جهت آگاهی‌بخشی به مردم دانست و بیان داشت: این نفوذ می‌تواند به واسطه ارسال متن‌ها، پیام‌ها و کلیپ‌های مرتبط صورت گیرد.
نفوذ در فضای مجازی اقدامی کاربردی برای آگاهی‌بخشی و مبارزه با مواد مخدر
به گزارش جهانبین نیوز خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای نهادینه کردن کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی در مرکز شهرستان‌ها و با همکاری فرمانداران جلساتی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه جهت‌گیری برنامه‌های کمیته نباید فصلی و مقطعی باشد ادامه داد: سند و نقشه راه حوزه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای مبارزه با موادمخدر در کمیته‌ایی با حضور کارشناسان تدوین و به مراکز ارسال شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید برای ایجاد انگیزه در سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام کنیم عنوان داشت: نشست‌های متعددی با این سازمان‌ها برای جذب مشارکت‌ها برگزار شده است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم در حوزه مبارزه با موادمخدر صرفا دولتی‌ها نباید نقش ایفا کنند و باید سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان در این حوزه را نیز وارد کار شوند و به این ترتیب باید برای تقویت این سازمان ها اقدام کنیم.

مرادی بیان داشت: در همین راستا ۱۰ طرح که هم در حوزه جذب اعتبار و هم در حوزه حمایت بیشتر از این سازمان‌ها بوده است تهیه و به ستاد مرکزی مبارزه با موادمخدر ارسال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل هفت کارگاه آموزشی برای سازمان‌ها و مجموعه‌های فعال گفت: در حال حاضر ۱۴۹ تیم اجتماع‌محور و ۲۹ سازمان مردم‌نهاد در این حوزه در استان وجود دارد.

این مسئول تاکید کرد: شعار محوری در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر است و باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود مانند روحانیون، اصناف، بازاریان، نخبگان، هنرمندان، مددکاران اجتماعی و نهادهای موجود در این زمینه استفاده بهینه را داشته باشیم.

وی هم‌افزایی فعالیت‌ها، سازماندهی و توانمندسازی هدف از تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد عنوان و ادامه داد: نهادها و سازمان‌های مردم نهاد مجموعه‌های غیرانتفاعی و غیردولتی هستند و ما از دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم که از محل اعتبارات فرهنگی‌شان کمک مالی به این نهادها کنند تا اثربخشی این سازمان‌ها بیشتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از دانشگاه‌های استان خواست نشست‌های تخصصی پیرامون آموزش اثرات سوء مصرف موادمخدر برگزار کند چون اگر دانشگاه‌ها کانون اندیشه شوند و این نشست‌ها را برگزار شود ما می‌توانیم اقشار مختلف جامعه را به سمت این همایش‌ها هدایت کنیم.

وی نفوذ در فضای مجازی را فعالیت کاربردی دیگر جهت آگاهی‌بخشی به مردم را دانست و بیان داشت: این نفوذ می‌تواند به واسطه ارسال متن‌ها، پیام‌ها و کلیپ‌های مرتبط صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۲:۳۳

8 Feb 2020