۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۲۲۰۱
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

وحدت مردم حلب توطئه های آمریکا را برملا کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آزادسازی شهرهای حلب و موصل به دلیل مقاومت مردمشان است. این وحدت بود که توطئه های آمریکا را برملا کرد.
وحدت مردم حلب توطئه های آمریکا را برملا کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه شهرکرد ضمن اشاره به جایگاه دین مبین اسلام در جهان و احترام به سایر ادیان از این جهت که هرکدام در زمان خود رسالتی بر دوش داشتند، گفت:
آزادسازی شهرهای حلب و موصل به دلیل مقاومت مردمشان است. این وحدت بود که توطئه های آمریکا را برملا کرد. تقویت تروریست آتشی است که دامان خودشان را هم می گیرد. انتظار از امت اسلامی، مقاومت است.


امام جمعه شهرکرد اظهار کرد:
بعضی ها که داعیه خواص بودن را دارند، از آنها انتظار درک اسلام است. از آنها انتظار است اجازه ندهند رژیم خبیثی مثل رژیم انگلیس سفیر ما را احضار کنند و راجع به تحولات حلب از او سوال بپرسند. دولتمردانمان باید بدانند در دل مردم جای دارند به شرطی که جلوی توطئه های استکبار بایستند.


نکونام اذعان داشت:
در مسئه برجام هم با مکر و حیله پیش آمدند. چنانکه حضرت آقا هم فرمودند که عمل کردن به تعهدات باید به صورت گام به گام باشد. حواس ها باید جمع باشد.


امام جمعه شهرکرد به روز حمل و نقل اشاره کرد و افزود:
باید قدردان تلاش جهادگونه رانندگان بود و در جهت خدمت رسانی به آنها اقدام نمود، ضمن اینکه به ایمن سازی جاده ها هم باید پرداخته شود.

حجت الاسلام نکونام اقدامات آیت الله مفتح را تبیین کرد و گفت:
۲۷ آذر ماه، سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح است. ایشان چهره ای عالم، بصیر و تلاشگر در زمینه اسلامی کردن دانشگاه ها است.


خطیب نماز جمعه شهرکرد پایان سخنان خود را به وضعیت ساخت مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد اختصاص داد و گفت:
تا به حال یک روز هم این عملیات متوقف نشده است. بیش از ۷ میلیارد تومان در زمان ما هزینه شده، در حالیکه تنها ۳ میلیارد از هزینه های دولتی أخذ شده.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از خیرین استان دعوت کرد تا در امر ساخت و ساز مصلی مشارکت کنند، چراکه این موضوع یک صدقه جاریه است.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۰:۱۵

24 Jan 2020