۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۳۹۸۳۵
امام جمعه شهرکرد؛

وحدت و همدلی رمز پیروزی بر دشمن در جنگ فرهنگی و اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:نباید از جنگ روانی و اقتصادی دشمن ترسید و باید با وحدت و همدلی بار دیگر دشمن را در این توطئه جدید شکست داد.
وحدت و همدلی رمز پیروزی بر دشمن در جنگ فرهنگی و اقتصادی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به اینکه راه سعادت و خوشبختی انسان ها در گرو کسب تقوای الهی است، بیان کرد: مومنانی که تقوای الهی پیشه کنند سعادتمند خواهند شد.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال به هم زدن آرامش حاکم در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: جنگ اقتصادی دشمن توطئه ای جدید است که می خواهد مشکلات اقتصادی برای مردم ایران ایجاد کند.

وی بیان کرد: در این راه نباید از جنگ روانی و اقتصادی دشمن ترسید و باید با وحدت و همدلی بار دیگر دشمن را در این توطئه جدید شکست داد.

آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست و ملت ها نیز متوجه هستند که توسعه و پیشرفت در پی تعامل محقق می شود.

وی عنوان کرد: تقویت اقتصاد داخل کشور بسیار ضروری است و باید در این مسیر حرکت کرد تا تحریم ها و فشارها نتواند مشکلی برای کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم ها از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه بوده است، بیان کرد: با وحدت و همدلی بار دیگر از مشکلات عبور خواهیم کرد و دشمن را در این توطئه جدید شکست خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: توانمندی های بسیاری در سطح جامعه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند و تلاش شود که در مسیر توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنیم.

وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی و بخش تولید زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی و رفع مشکل بیکاری در کشور است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه باید نهادینه شود.

پایان پیام /1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۰:۱۵

9 Jan 2020