۰
plusresetminus
کارشناس سياسي : حمله سخيف و جنايتکارانه آمريکا به هواپيماي مسافربري ايراني، لکه سياه ننگيني بر تارک اين شيطان بزرگ است که از صفحه تاريخ پاک نخواهد شد.
بزک رسانه اي آمريکا سرپوشي براي وحشگري/ حمله به هواپيماي مسافربري ايراني لکه ننگ تاريخ حکومت شيطان بزرگ است
به گزارش جهانبین نیوز اکبر اسماعيلي، کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر، به سالروز حمله موشک هاي ناو دريايي آمريکا به هواپيماي مسافربري ايراني بندرعباس به دبي اشاره کرد و گفت: آمريکا از سال ۱۳۶۷تا امروز در شوک چگونگي توجيه اين اقدام وحشيانه و کشتار نزديک به ۳۰۰نفر از مردم بي گناه و غيرنظامي در اين هواپيماست اما اين گونه تجربه ها نه تنها براي اين شيطان بزرگ، درس نمي شوند بلکه وحشي تر و خوي استکباري بيشتري پيدا کرده است.

اسماعيلي افزود: يکي از اسناد بزرگ جنايات آمريکا حمله ناجوانمردانه به هواپيماي مسافربري بود و اين امر در دنيا بر تارک آمريکايي ها تا ابداالدهر، ننگين و مايه سرشکستگي است.

وي بيان داشت: آمريکا با جنگ رواني و آرام جلوه دادن اوضاع و همچنين توجيه بي اساس حملات وحشيانه خود به ملت ها در صدد حاکميت بر جهان است و مردم بايد از اين منظر، به قواعد بازي اين کشور ظلم ستيز هوشيار باشند.

اين کارشناس سياسي خاطرنشان شد: بنا به فرموده مقام معظم رهبري کساني که مي‌خواهند چهره خباثت‌آلود آمريکا را با بزک تبليغاتي و رسانه‌اي بپوشانند در واقع به ملت و کشور خيانت مي‌کنند.

وي بيان داشت: براي دنيا جاي شگفتي داشت و دارد که دولت آمريکا در اقدامي به فرمانده ناو آمريکايي مدال افتخار داد تا ثابت کند که سياست کشتار بي‌گناهان و ترور به عنوان سياست مورد پذيرش خود به رسميت شناخته است.


وي گفت: ناو وينسنس امريکا با هدف قرار دادن هواپيماي ايرباس متعلق به هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران ۶۶ کودک غير نظامي و بي گناه به همراه خانواده هايشان و برخي از اتباع ساير کشور ها را از حق حيات محروم کرد کودکاني که شايد هرکدامشان افتخار آفريناني براي خانواده ، جامعه و کشور خود مي شدند.

به گزارش بام ايران خبر، در ۱۲ تير سال ۶۷ هواپيماي ايرباس پرواز ۶۵۵ جمهوري اسلامي ايران که از بندرعباس عازم دبي بود بر فراز آب هاي خليج فارس از سوي ناو آمريکايي وينسنس مورد اصابت دو موشک قرار گرفت و در اين حادثه ۲۹۰ نفر به شهادت رسيدند.


انتهاي پيام1020ج /۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۱:۵۶

4 Jan 2020