۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۲۱۳۹۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

بازاريان انصاف را در ايام نوروز رعايت کنند

حسين نژاديان در توصيه اي به کسبه شهر بروجن گفت: بازاريان در ايام نوروز انصاف را رعايت کنند و در حق مردم اجحاف نکنند.
بازاريان انصاف را در ايام نوروز رعايت کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي نسبت به مفاسد ناشي از مشاهده شبکه‌هاي ماهواره‌اي هشدار داد و اظهارکرد: ماهواره باعث بروز فساد اخلاقي ميان جوانان جامعه ما مي‌شود؛ پدرها و مادرها بايد نسبت به استفاده از آن از سوي فرزندانشان هوشيار و مراقب باشند.

حجت الاسلام حسين نژاديان ضمن تشکر از موسسات خيريه در کمک به افراد نيازمند گفت: اگر بانک ها و قزض الحسنه ها بدون اطلاع مشتريان و يک طرفه به سپرده هاي زير ۱۰ ميليون تومان ده درصد سود بدهند خلاف شرع و قانون است مگر اين که از قبل مشتريان اطلاع داشته باشند.

حسين نژاديان احتمال توطئه دشمنان در شب چهارشنبه سوري را به بهانه اين روز هشدار داد و گفت: يک مسئول رسمي شهر نبايد در اين مراسم شرکت کند که اين رسم غلط و خرافي شدت يابد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن به فرمايشات شهيد مطهري اشاره کرد و گفت: قرآن تبعيت کورکورانه از گذشتگان، پدران و اجداد را منشا لغزش و خطاي بشر مي داند.

حسين نژاديان به مجاهدان عراقي و سوري در شکست پي در پي داعشي هاي وحشي، مزدور استکبار جهاني و صهيونيست ها تبريک گفت و افزود: سرداران ارشد سپاه ايران با کمک‌هاي فکري و آموزشي در کنار آنها هستند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به روز ۲۳ اسفندماه سالروز صدور فرمان امام خميني(ره) مبني بر تشکيل بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: اين بنياد يکي از يادگارهاي مهم و موثر امام است که نقش بسزايي در احيا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موثر است.

وي بمباران شيميايي شهر حلبچه توسط رژيم بعثي عراق در سال ۶۶ هجري شمسي را يادآور شد و گفت: اين جنايت يکي از برگ هاي نفرت آميز کشورهايي است که دم از حقوق بشر ميزنند.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به روز ۲۶ اسفند سالروز ارتحال حجت الاسلام سيد احمد خميني افزود: مرحوم سيد احمد واقعا شخصي ولايتمدار و پرستار ويژه و دلسوز حضرت امام(ره) بود.

حجت الاسلام حسين نژاديان در ادامه به سخنان مرحوم سيد احمد خميني اشاره کرد و گفت: پرچم مبارزه با استکبار همانند زمان امام در اهتزاز است، امروز رهبر معظم انقلاب اسلامي از همان آرمان هاي امام دفاع مي کند زيرا اگر ذره اي بر خلاف جهت امام حرکت مي کرد برخورد دنيا با انقلاب اسلامي تا اين حد قهر آميز نبود.

وي گفت: متاسفانه برخي افراد براي اثبات ادعاي دروغين بعضي ها شهادت دروغين ميدهند که در اين مورد قضات بايد زيرک باشند، تعداد شاهدان را ملاک قرار ندهند و شهادت دروغين اين افراد کذاب را قبول نکنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به حديثي از امير المومنين علي (ع) گفت: اگر مردم در امر نماز جمعه، جهاد با دشمنان و مناسک حج با رهبران خود مخالفت کنند به هلاکت ميرسند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۱:۳۶

27 Jan 2020