۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۱۵۰۸

دعوت استاندار چهارمحال و بختياري از مردم براي شركت در راهپيمايي ۱۳ آبان

استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي مردم و به ويژه دانش آموزان و دانشجويان استان را به حضور گسترده در راهپيمايي ۱۳ آبان دعوت كرد.
دعوت استاندار چهارمحال و بختياري از مردم براي شركت در راهپيمايي ۱۳ آبان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ متن كامل پيام قاسم سليماني دشتكي به شرح ذيل است:
سه واقعه مهم و رخداد تاريخي سرنوشت ساز كشور شامل تبعيد امام خميني (ره) به تركيه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان به دست رژيم سفاك ستمشاهي در سال ۱۳۵۷ و تسخير لانه جاسوسي در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به دست دانشجويان خط امام در ۱۳ آبان رخ داده است.

۱۳ آبان روز اعلام پايداري ملت سلحشور ايران سرافراز در برابر شيطان بزرگ آمريكا و نقطه پيوند برگ هاي زريني از تاريخ آزادي ملت ايران است كه نشان داده همه قدرت هاي شيطاني از درون پوچ و پوشالي هستند.

يوم الله ۱۳ آبان روز تقابل انسانيت و آزادگي در برابر خصلت هاي ذاتي مستكبران و استعمارگراني است كه در انديشه سياه خود ظلم و بي عدالتي را لباس رنگين پوشانيده اند تا ذهن مردم جهان را فريب دهند و دريغا كه آزاد انديشان و آزادي خواهان واقعي به اين حيله ها فريب بخورند.

مراسم ۱۳ آبان روز بزرگ "مرگ بر آمريكا" است و اين روز تا زماني كه سياست هاي استكباري و خوي ظالمانه آمريكا عليه ايران و ساير كشورها و دولت هاي مستقل، آزاديخواه و عزت طلب ادامه دارد، بايد به طور مستمر برگزار شود.

اين روز يادآور دانش آموزان رشيدي است كه در سال ۱۳۵۷ كلاس درس مبارزه با استكبار خود را در خيابان ها برگزار كردند و در برابر دژخيمان رژيم شاه شور و شعور انقلابي و هويت ايماني خويش را به نمايش گذاشتند.

۱۳ آبان تداعي كننده پايمردي جواناني است كه در سال ۱۳۵۸ در پيروي از امام خويش طبل رسوايي جاسوسان آمريكايي را به صدا درآورده و ثابت كردند كه ايرانيان هرگز ننگ سيطره استكبار را بر پيشاني خود نپذيرفته و نخواهند پذيرفت.

تسخير لانه جاسوسي از حركت هاي ارزشمند در تاريخ انقلاب اسلامي ايران است كه از يكسو هيمنه پوشالي و اسطوره شكست ناپذيري آمريكا را در هم شكست و از سوي ديگر فرياد آزادگي و استكبار ستيزي ملت قهرمان ايران را در صحنه بين المللي طنين انداز كرد.

ملت هوشيار و بيدار ايران به ويژه دانش آموزان و دانشجويان پر شورتر از سال هاي قبل با اراده مصمم و مشت هاي گره كرده بار ديگر پيام عدالت خواهي و استكبار ستيزي را در روز ۱۳ آبان ماه با حضوري گسترده فرياد خواهند زد و با موفقيت هاي كلان در صحنه هاي علمي هيمنه آمريكا و آل سعود و ديگر دولت هاي مستكبر را خواهند شكست و با آرمان هاي امام راحل و شهداي دانش آموز و دانشجو تجديد بيعت مي كنند .

از ملت استكبار ستيز و هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري و تمامي آحاد، اقشار و اصناف مختلف و مردم دعوت مي شود تا با حضور انقلابي، گسترده، متحد و حماسي خود در تظاهرات ضد استكباري يوم الله ۱۳ آبان، ضمن نمايش خشم و نفرت انقلابي عليه استكبار جهاني، بر مواضع اصولي خود و آرمان هاي شهدا و امام شهيدان مهر تأييدي دوباره زنند.

گفتني است مراسم بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان به طور متمركز در ۴۲ نقطه چهارمحال و بختياري و همزمان با سراسر كشور برگزار مي شود.

اين مراسم در مركز چهارمحال و بختياري از ميدان ۱۲ محرم (فلكه آبي) شهركرد تا چهارراه ولي عصر "عج" (چهارراه بازار) اين شهر ادامه دارد و تجمع راهپيمايان در ميدان امامزادگان دو معصوم (س) خواهد بود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۸:۴۶

27 Dec 2019