۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۴۵۴۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تشریح شرایط نابرابر حاکم بر جنگ هشت ساله ایران یک ضرورت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی اکنون در جهان عزتمندانه در مسیر پیشرفت خود حرکت می‌کند و از ابرقدرت‌های شرق و غرب نمی‌هراسد.
تشریح شرایط نابرابر حاکم بر جنگ هشت ساله ایران یک ضرورت است


علی گرجی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید تفاوت‌های دفاع جانانه ملت مظلوم ایران با سایر جنگ‌ها مطرح، تبیین و تشریح گردد.

وی تشریح شرایط نابرابر حاکم بر جنگ را یک ضرورت برشمرد و تصریح کرد: نسل آینده و نسل‌های پس از آن باید به معنای نبرد نابرابر تن و تانک پی ببرند و با مظلومیت فرزندان خمینی کبیر (ره) آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مقاومت ملت ایران را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: به گواهی همه کارشناسان و صاحب‌نظران امور نظامی، مقاومت ملت ایران در برابر اجماع تسلیحاتی، اطلاعاتی و تبلیغات روانی که در طول ۸ سال دفاع مقدس به وجود آمد را نمی‌توان با فرمول‌های عادی و مادی متداول توجیه نمود.

گرجی در بخش دیگری از سخنانش عزت و سربلندی اسلام و ظهور حماسه‌ها و ایثارها، فداکاری‌ها و معنویات را از برکات دفاع مقدس دانست و افزود: به برکت خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی اکنون در جهان عزتمندانه در مسیر پیشرفت خود حرکت می‌کند و از ابرقدرت‌های شرق و غرب نمی‌هراسد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۴:۱۱

24 Jan 2020