۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۷۶۵۶
مديرعامل جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري خبر داد:

آماده‌باش نيروهاي امدادگر چهارمحال و بختياري در ايام نوروز

مدير عامل جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري گفت: بيش از ۱۰۰۰ امدادگر، نجات‌گر و جوان در طرح امداد و ايستگاه ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در چهارمحال و بختياري آماده‌باش خواهند بود.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، محمد فروغي مديرعامل جمعيت هلال احمر چهار محال و بختياري اظهار کرد: جمعيت هلال احمر استان با تاسي از فرمايشات رسول مكرم اسلام، امامان معصوم و مقام معظم رهبري و دولت خدمت‌گذار وظيفه حفظ جان انسان‌ها را دارد.

وي با اشاره به اينکه در ايام نوروز طرح امداد و نجات، ايمني و سلامت مسافران نوروزي را در پيش دارد تصريح کرد: اين مهم در استان باحضور ۴۰۰ نفر از امدادگران و نجات‌گران در ۲۸ پايگاه امداد و نجات ثابت، سيار، موقت، كوهستان و تيم توانا و با استفاده از ۲۴ دستگاه آمبولانس،۱۰ دستگه خودرو نجات، ۹ دستگاه موتور سيكلت و يك فروند بالگرد و در ايستگاه سلامت مسافرين نوروزي در ۲۵ پست ثابت و سیار با بهره‌گيري از ۶۰۰ جوان كه در هر پست يك عدد خيمه نماز، ايستگاه سلامت و فضاي دوستار كودك و ۵۰ نفر پزشگ و پرستار در طرح داوطلب يار امداد و نجات آماده خدمت رساني به مسافرين نوروزي هستند.

فروغي بيان داشت: طرح‌هاي نوروزي از ۲۵ اسفند سال جاري تا ۱۵ فروردين سال ۹۵ آغاز و آماده هر نوع خدمات‌دهي به مسافرين نوروزي مي‌باشند.

انتهاي پيام1026ج /530
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۹:۱۶

29 Dec 2019