۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۳۰۷۳۲
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ پيش از خطبه هاي نماز جمعه کوهرنگ

دستاوردهاي جديد نيروي هوا فضاي سپاه را برگرفته از قدرت ايران است

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، دستاوردهاي جديد نيروي هوا فضاي سپاه را برگرفته از قدرت ايران خواند و ادامه داد: اين دستاوردها نشان داد قدرت ايران در منطقه بي بديل است، بنابراين بايد اين توانمندي‌ها ارتقاء پيدا کند ضمن اينکه دستاوردهاي جديد اين نيرو برتر از s300 است.
دستاوردهاي جديد نيروي هوا فضاي سپاه را برگرفته از قدرت ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ کرم نظري، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ پيش از خطبه هاي 2 شهريور نماز جمعه کوهرنگ ضمن تشريح برنامه هاي هفته دفاع مقدس اين شهرستان با تاکيد بر اينکه مجموعه  ارتش و سپاه  از يک قدرت بازدارنده برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: نيروي دريايي سپاه به ناوگان دريايي آمريکا در تنگه ي هرمز اعلام خطر مي کند و به آنها مي گويد که اين منطقه آب هاي ايران است و نبايد وارد آن شويد، يا برخوردي که ايران با انگليسي ها کرد، در اين بيست و چهار سالي که از جنگ گذشته اقتدار ملي ايران در بعد سياسي، امنيتي و اقتصادي افزايش پيدا کرده ايران قدرت برتر منطقه است.
 
سرهنگ نظري با بيان اينکه اقدامات سپاه پس از دوران دفاع مقدس کمتر از سالهاي جنگ تحميلي نبود اظهار داشت: مجموعه اقدامات اساسي و تأثيرگذار سپاه در راستاي ايجاد امنيت‌پايدار در شمالغرب و جنوب شرق کشور کمتر از دستاوردهاي 8 ساله دفاع مقدس نيست. 

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به دستاوردهاي جديد نيروي هوافضاي سپاه، گفت: اين دستاوردها، قدرت بي‌بديل ايران در مسائل دفاعي را ثابت کرد.
 
وي درباره دستاوردهاي جديد نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران، گفت: قطعا تدابير مقام معظم رهبري در بحث پدافند هوايي استراتژيک و لازم الاجراء است، چرا که در مقابل تهديدها و تحريم ها قرار داريم و يکي از راهکارهاي ايران اسلامي در قبال قدرت هاي غربي حرکت و پيشرفت در زمينه هاي علمي و نظامي است و بايد در اين حوزه ها قدرت مند ظاهر شويم.
 
سرهنگ نظري با بيان اينکه در بحث دفاعي، نيروي هوا فضاي سپاه گنبد آهنين در کشور ايجاد کرده است، گفت: دستاوردهاي جديد اين نيرو همچون رعد2، RQ 170 نشان داد علي‌رغم تهديدها و تحريم‌ها با قدرت مي‌توانيم از کشور خود دفاع و پاسداري کنيم، از اين رو گنبد آهنين هوا فضاي سپاه پاسخي به تهديدهاي نظامي غرب است.
 
نظري، نيروي استراتژيک هوا فضاي سپاه پاسدارن را مکمل ارتش و پدافند هوايي در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: نيروهاي نظامي با هم و در کنار هم با قوت از جمهوري اسلامي ايران دفاع مي‌کنند.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، دستاوردهاي جديد نيروي هوا فضاي سپاه را برگرفته از قدرت ايران خواند و ادامه داد: اين دستاوردها نشان داد قدرت ايران در منطقه بي بديل است، بنابراين بايد اين توانمندي‌ها ارتقاء پيدا کند ضمن اينکه دستاوردهاي جديد اين نيرو برتر از s300 است.
 
وي تصريح کرد: ما نشان داديم از تهديدها و تحريم‌هاي دشمن نمي‌هراسيم، از اين رو بايد اين فعاليت‌ها و توانمندي‌هاي نظامي استمرار پيدا کند چرا که اگر از دشمن بترسيم و با قدرت ظاهر نشويم، دشمن جسورتر مي‌شود.

سرهنگ نظري با اشاره به نقش پذيري و کارکردهاي سپاه در عرصه‌هاي متنوع مأموريتي گفت: عملکرد مطلوب سپاه در حوزه‌هاي مختلف از جمله در ايجاد امنيت صنعت هوا‌نوردي کشور موجب اذعان دشمنان به نداشتن استراتژي مشخص و رسيدن به بن بست راهبردي در برابر جمهوري اسلامي ايران شده است.

وي با بيان اينکه غرور و اعتماد به نفس بيش از حد موجب غافلگيري و آسيب مي‌شود اظهار داشت: همواره بايد بر اين نکته دقت داشت که امنيت به خودي خود بوجود نمي‌آيد اما به راحتي از دست مي‌رود.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در بخش ديگري از صحبت هايش به آسيب هاي ماهواره اشاره کرد و افزود: يکي از مهمترين و آشکارترين پيامدهاي منفي، فيلم ها و برنامه هاي شبکه هاي ماهواره اي،افزايش خشونت در جامعه است.
 
وي بيان داشت: ماهواره، متاسفانه به دست آلوده قدرت طلبان و استعمارگران به وسيله اي جهت استيلا و سلطه فرهنگي بدل شده است.
 
نظري در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه با گسترش بي حد و حصر فن آوري اطلاعات و ارتباطات كه مظهر آن همان اقمار مصنوعي مي باشد، تهاجم فرهنگي به مسئله اي جهاني تبديل گرديده است و اين ابتلاي جهاني، بسياري از كشورها را به چاره انديشي وا داشته است و حتي انديشمندان و روشنفكران كشورهاي غير اسلامي نيز نسبت به امحاء فرهنگ كشور خود در برابر فرهنگ ماهواره اي، دغدغه خاطر دارند و در مواجهه با اين پديده ساختارشكن، خود را مسئول مي دانند.
 
نظري گفت: ناگفته پيداست كه حجم، سطح و ضريب اين مخاطرات ماهواره اي در كشور ما به مراتب نسبت به ساير كشورها بيشتر و حادتر مي باشد، زيرا ايران به عنوان كشوري كه تجربه انقلابي مردمي را دارا مي باشد و در طول سه دهه از حيات خود، بر آرمان هاي قدسي و ديني، پاي مي فشارد، مسلما براي قدرت هاي طماع بين المللي خطر آفرين است و آنان را در تحقق تهاجم فرهنگي، توسط رسانه هاي ماهواره اي، ناكام مي گذارد.
 
فرمانده سپاه کوهرنگ افزود: ايران به عنوان يكي از كانون هاي مورد تهاجم دشمنان، مطرح مي باشد، بي گمان اين مسئله، بايد مسئولان و روشنفكران جامعه ما را در انجام رسالت فرهنگي خود در پاسداري از آرمان ها و مقابله با تهاجمات فرهنگي، راسخ تر و استوارتر سازد. 
 
 
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۶:۱۶

18 Jan 2020