۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۲۲۹۴۸

تحریف اندیشه الگوی آزادی خواهان جهان خلاف مصلحت نظام است

نام امام خمینی(ره) درتمام نقاط جهان به عنوان رهبری آزادی بخش و منجی مستضعفین جهان شناخته شده وکلیه گروه هایی که به دنبال آزادی از قید وبند مستکبرین عالمند از اندیشه وروش امام(ره) به عنوان الگوی تمام عیار خود بهره می برند.
تحریف اندیشه الگوی آزادی خواهان جهان خلاف مصلحت نظام است
به گزارش جهانبین نیوز زین العابدین سیفی کارشناس ارشد علوم سیاسی در یادداشتی نوشت:

بررسی در اندیشه امام (ره)نشان می دهد ادبیاتی قوی درباره آزادی خواهی ایشان وجود دارد چرا که روش امام(ره)طیف وسیعی از آزادی ها را شامل می شود از آزادی مطبوعات گرفته تا آزادی های سیاسی و...  

همین روش امام(ره) بود که وقتی عملیاتی شد وبه ثمر نشست با برهم زدن تمام معادلات ظالمانه جهان الگویی به دست ملت های آزادی خواه داد که ثابت کرد رابطه "ظالم ومظلوم" و"حاکم ومحکوم" که دراندیشه غرب به عنوان روش محتوم بشریت تبلیغ می شود روشی برای استثمار ملت های دربند است و ملت ها اگر جسارت به خرج دهند وعلیه حاکمیت ظالمانه به پا خیزند از قید وبند زندگی مذلت بار رها خواهند شد. این جا بود که روش امام نوید شکست حاکمیت ارباب رعیتی که تحت عنوان دهکده جهانی به خورد مردم داده می شد را درپی داشت واین موضوع مقبول مردم جهان واقع شد وبه عنوان مدلی سر منشأ بیداری اسلامی وحرکت های دراین مسیرقرار گرفت.

در هرحال واقعیت این است که حضرت امام(ره) از ابتدا، نوک حمله تهاجم خود را به سوی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار نشانه رفتند و نهضت اسلامی خود را مبتنی بر «دکترین استکبارستیزی» بنا نهادند.

ایشان تنها در مقام توصیف ویژگی‌های استکبار جهانی باقی نماندند و با بصیرت و آگاهی و شجاعت تمام، آمریکای جنایتکار را به عنوان رأس استکبار جهانی معرفی و مورد خطاب قرار ‌دادند.

ایشان با صراحت در نفی هرگونه سازش با استکبار جهانی فریاد بر می‌آورند: «کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهان‌خواران را نمی دانیم.

ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!... اگر بندبند استخوان هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده‌زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضاء نمی‌کنیم.» (صحیفه امام، ج ۲۱، ص ۶۹)
برای همگان روشن است که امام سرسوزنی درمقابل جنایتکاران جهان که رأسشان آمریکا وایادی غرب است کوتاه نیامدند ومسئولین نیزمی دانند به هیچ عنوان به دولتی که به هیچ تعهدی پایبند نیست ورابطه "گرگ ومیشی" خود را به اثبات رسانده نمی توان اعتماد کرد. پس اگر بخواهیم با تحریف اندیشه امام که الگوی آزادی خواهان جهان است ومنش وی براساس "استکبار ستیزی" پیش رفته است، درپی تلطیف رابطه با آمریکا باشیم خلاف مصالح نظام، قدم برداشته ایم وبه الگوی آزادی خواهی درجهان لطمه جبران ناپذیری وارد خواهیم کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۱۰

29 Dec 2019