۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۸۳۷۵
رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري خبرداد:

برگزاري دوره‌ کارآفريني براي 50 نفر از مددجويان شهرستان اردل

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري گفت:دوره کارآفريني و مهارت‌هاي کسب و کار به منظور ارتقاي سطح آگاهي و مهارت هاي شغلي براي 50 نفر از مدد جويان کميته امداد شهرستان اردل توسط جهاد دانشگاهي استان برگزار شد.
برگزاري دوره‌ کارآفريني براي 50 نفر از مددجويان شهرستان اردل
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر وحيد خليلي اردلي رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت:براي بهره‌مندي مددجويان تحت پوشش کميته امداد از دوره آموزشي کارآفريني و مهارتهاي کسب و کار، قراردادي بين جهاد دانشگاهي و کميته امداد در استان منعقد شد و اين افراد از سوي کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل به جهاد دانشگاهي معرفي خواهند شد و خدمات آموزشي اشتغال و کارآفريني به آنها ارائه خواهد گرديد.

خليلي افزود: اين کلاس‌ها براي مددجويان به ويژه فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌ها و افراد جوياي کار برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه اين دوره آموزشي "کارآفريني و مهارتهاي کسب و کار "به مدت يک هفته برگزار مي‌گردد اظهار داشت: اين دوره از تاريخ يک ارديبهشت ماه شروع شده و ۵۰ نفر از مددجويان با سرفصل هاي اصول و مباني کارآفريني، فنون مذاکره و بازاريابي، خلاقيت و نوآوري، پرورش ايده کسب وکار ، آموزش تدوين طرح کسب و کار ، قيمت‌گذاري و فروش کالا و خدمت، اصول تبليغات و فروش و ... آشنا مي شوند و در پايان دوره به شرکت‌کنندگان گواهينامه معتبر آموزشي از طرف جهاد دانشگاهي اعطا خواهد شد.

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه آموزش بستر اشتغال پايدار مددجويان تحت حمايت کميته امداد را فراهم مي‌کند، تصريح کرد: دوره‌هاي آموزشي کارآفريني به منظور ارتقاي سطح آگاهي و مهارت هاي شغلي مددجويان برگزار مي‌شود و جهاد دانشگاهي استان آماده است چنين دوره‌هايي را در صورت تقاضا در سطح همه شهرستان‌هاي استان برگزار نمايد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۳۸

26 Dec 2019