۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۶۸۱۷

مشارکت اجتماعي بين دانش آموزان راهي براي کنترل آسيب‌هاي اجتماعي

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: به ‌طور قطع افزايش مشارکت اجتماعي بين دانش‌آموزان مي‌تواند در کنترل آسيب‌هاي اجتماعي موثر باشد زيرا يکي از عوامل بروز آسيب‌هاي اجتماعي کاهش حس نوع ‌دوستي و اعتماد عمومي است.
مشارکت اجتماعي بين دانش آموزان راهي براي کنترل آسيب‌هاي اجتماعي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهروز اميدي مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري اظهار کرد: حضور فعال و مشارکت دانش آموز در حوزه تعليم و تربيت کشور مي تواند، تکاپوهاي يادگيري و ياد دهي را عميق ترکند و ماندگاري آموزش را افزايش دهد.

اميدي، ارتقاي توانمندي‌هاي دانش آموزان، افزايش شناخت در زمينه مسائل و آسيب‌هاي اجتماعي، اصلاح نگرش فعاليت‌هاي گروهي و ارتباط سالم و موثر را از اهداف اين طرح برشمرد و افزود: بي شک استفاده از دانش‌آموزان به‌ عنوان تسهيل‌گر در راستاي پيشگيري از وقوع آسيب‌هاي اجتماعي بسيار موثر است و مي توان اميدوار بود که استفاده از مشارکت دانش آموزان و بکارگيري ظرفيت دانش‌آموزان در تاثيرگذاري بر هم ‌سالان آنها مفيد واقع شود.

لازم به ذکر است طرح مشارکت اجتماعي (همياران پيشگيري) با همکاري اداره کل بهزيستي استان و تفاهم نامه في مابين در سال تحصيلي ۹۷-۹۶ تعداد ۳۰ آموزشگاه و ۶۰ کلاس آموزشي را در دوره متوسطه اول در پايه هشتم تحت آموزش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۵:۰۵

30 Dec 2019