۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۱۹۳۲۹

نشست هم انديشي مديرعامل آب و فاضلاب شهري استان با اعضاي شوراي شهر لردگان

در پي مشکلات کمبود آب و کيفيت منابع تامين آب شرب شهر لردگان، در نشستي مديرعامل آب و فاضلاب شهري با اعضاي شوراي شهر لردگان هم انديشي کردند.
نشست هم انديشي مديرعامل آب و فاضلاب شهري استان با اعضاي شوراي شهر لردگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، در اين نشست هم انديشي که با حضور مديرعامل آب و فاضلاب شهري استان، نمايندگاني از فرمانداري، شبکه بهداشت، امور آب روستايي شهرستان لردگان، شهرداري و اعضاي شوراي شهر لردگان برگزار شد، مصوباتي براي اين شهرستان داشت.

مدير عامل آب و فاضلاب شهري استان از اجراي کل شبکه جمع آوري فاضلاب در لردگان خبر داد و گفت: بر اساس اقدامات انجام شده پيش بيني مي شود تا پايان تيرماه 94 ، احداث شبکه جمع آوري فاضلاب اين شهر تکميل و آماده بهره برداري شود، همچنين تا پايان سال مالي 93 مخزن 4000 متر مکعبي آب شهر لردگان نيز تکميل شود.
بيگلري همچنين در اين نشست گفت: در جهت رفاه و رضايت ساکنين شهر لردگان و در راستاي رفع مشکلات کمبود آب و کيفيت منابع تامين آب شرب شهر لردگان، در صدد هستيم با احداث يک پکيج تصفيه خانه آب در محل پارک چشمه برم، اصلاح قسمتي از شبکه فرسوده آب شهري، حفر دو حلقه چاه جديد براي شهر لردگان جهت تامين آب شرب، مشکلات موجود را برطرف و رضايت مندي هرچه بيشتر ساکنين را فراهم کنيم.

پايان خبر1020ج/ 630ل

مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۶:۱۴

29 Dec 2019