۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۳۹۴۵

سال۹۶، سال گذار از آمارها باشد!

یکی از چالش‌های مهم اقتصادی که استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر با آن روبروست مسأله بیکاری است، بگونه‌ای که برآوردها حکایت از آن دارند که از هر پنج نفر یک نفر بیکار است، در سال گذشته استان در فصول مختلف جایگاه اولی یا دومی را در بیکاری مابین استان‌های کشور دارا بوده است، لذا برای رفع این معضل باید چاره‌اندیشی اساسی انجام داد.
سال۹۶، سال گذار از آمارها باشد!
به گزارش جهانبین نیوز؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس سنت همیشگی امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده‌اند. این برای اولین بار بوده است که ایشان در دو سال متوالی تقریبا از یک شعار مشابه استفاده کرده‌اند و این مسئله نشان از وجود دغدغه جدی در زمینه اقتصاد و عدم اقدام وعمل لازم از سوی مسئولین در سال گذشته دارد.

تا با عمل به سیاست‌های بیست و چهارگانه اقتصاد مقاومتی، کشور تکانه‌های مثبتی را تجربه کند تا با پشتوانه اقتصادی قوی‌تری بتواند امیدوار به کاهش آسیب‌های اجتماعی و بیکاری باشد.

همانگونه که می‌دانید یکی از چالش‌های مهم اقتصادی که استان چهارمحال و بختیاری درحال‌حاضر با آن روبه‌روست مسأله بیکاری است، بگونه‌ای که برآوردها حکایت از آن دارند که از هر پنج نفر یک نفر بیکار است، در سال گذشته استان در فصول مختلف جایگاه اولی یا دومی را در بیکاری مابین استان‌های کشور دارا بوده است، لذا برای رفع این معضل باید چاره‌اندیشی اساسی انجام شود.

کارشناسان عوامل متعددی را در ایجاد اشتغال، موثر می‌دانند که از آن جمله می‌توان به رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۳:۰۴

2 Feb 2020