۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۲۷۲۱۱
امام جمعه شهر اردل:

انقلاب اسلامي امانت بزرگ الهي است

امام جمعه شهر اردل گفت:انقلاب اسلامي ايران امانتي الهي است در پناه مستضعفين،مرجع مومنين و حمايت از ولايت فقيه.
انقلاب اسلامي امانت بزرگ الهي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي و تبريک به مناسبت دهه مبارک و پر خير و برکت فجر گفت: ملت ايران اسلامي در دهه فجر به رهبري حضرت امام خميني (ره) انقلابي را به وجود آوردند که تاثيرگذاري آن را بعد از گذشت بيش از ۳۰ سال علاوه بر ايران در بين ساير ملل نيز شاهد هستيم.

سلمان پور با اشاره به اينکه آزادي و آزادگي ملت از ديگر نتايج درخشان انقلاب شکوهمند اسلامي در ايران بود ، افزود: مردم ايران اسلامي در دوران انقلاب و پس از پيروزي انقلاب نيز همواره با شعار هيهات من الذّله دشمنان را در رسيدن به آرزوهاي خود ناکام گذاشته اند.

وي گفت:انقلاب اسلامي ايران امانتي الهي است در پناه مستضعفين،مرجع مومنين و حمايت از ولايت فقيه.

امام جمعه شهر اردل هوشياري ، بصيرت و وحدت مردم انقلابي ايران را در طول دوران پر فراز و نشيب انقلاب مثال زدني عنوان و اضافه کرد: ايستادگي و صبر ملت که برگرفته از ايمان و اخلاص حقيقي بود، مردم را با ولايت در راه رسيدن به يک هدف همراه کرد.

سلمان پور از برگزاري دو محفل انس با قرآن با حضور قاريان بين المللي در تاريخ هفدهم و بيست و يکم بهمن در شهرهاي اردل و دشتک خبرداد و از مردم ولاتمدار شهرستان خواست تا با حضور با شکوه از اين دو چهره ممتاز قرآني استقبال کنند.

امام جمعه شهر اردل شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن را يک وظيفه دانست و افزود:راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال پرشورتر و باشکوهتر از سالهاي قبل در شهرستان اردل برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۷:۵۶

28 Jan 2020