۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۱۴۹۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه اردل:

13آبان بزرگترين حرکت روشن فکري در حفظ انقلاب است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: 13 آبان روز استقامت، نماد استکبارستيزي و بزرگترين حرکت روشن فکري در حفظ انقلاب است.
13آبان بزرگترين حرکت روشن فکري در حفظ انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه؛ حجت‌الاسلام مسلم رضايي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل در جمعه فرماندهان حوزه و پايگاه هاي بسيج شهرستان اردل ضمن گراميداشت فرارسيدن يوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اينکه در اين روز انقلابي رخ داده است، گفت: روز تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان پيرو خط امام خميني (ره) نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است که آن را‌ به‌عنوان انقلاب دوم ناميده‌اند و دانش‌آموزان اين نسل بايد بدانند که با اين کار بزرگ کشور ايران از زير سلطه آمريکا خارج شد.

رضايي با بيان اينکه ۱۳ آبان روز استقامت، نماد استکبارستيزي و بزرگترين حرکت روشن فکري در حفظ انقلاب است افزود: هدف يوم‌‌الله ۱۳ آبان و تجمع هر ساله دانش‌آموزان و دانشجويان، حفظ و تقويت روحيه خودباوري در ملت است که بايد اين راه توسط دانشجويان و دانش‌آموزان حفظ شود.

وي بيان کرد: يوم الله ۱۳ آبان به عنوان برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي يادآور تبعيد امام راحل در سال ۴۳، گراميداشت ياد و خاطر دانش آموزاني که در سال ۵۷ به دست نيروهاي ساواک به شهادت رسيدند و تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان در سال ۵۸ است که اين مناسبت هاي ارزشمند بايد براي نسل جوان تشريح شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۳۸

27 Dec 2019