۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۶۴۶۳
در مراسم نماز جمعه

حجت الاسلام سعادت فر از مردم بروجن خداحافظي کرد/کوچکترين خاطره تلخي ندارم

حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر ضمن خداحافظي از مردم بروجن گفت: تنها انگيزه ام از پذيرفتن جابه جايي به شهرستان جيرفت اطاعت از دستور بود و حرف و حديث هايي که حکايت از تمايل رفتن به زادگاهم کرمان دارد خلاف واقع است.
حجت الاسلام سعادت فر از مردم بروجن خداحافظي کرد/کوچکترين خاطره تلخي ندارم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر ظهر امروز در جمع نمازگزاران بروجني، اظهار داشت: طي مدت ۲۳ ماهي که در بروجن بودم به جز محبت و خوبي و همراهي از مردم اين شهر چيزي در خاطرم نيست.

وي با بيان اين که کوچکترين خاطره تلخي از مردم بروجن ندارم و هيچ تصميم هم براي جا به جايي نداشتم، تصريح کرد: شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور که به عنوان جمعي از منسوبين از طرف مقام معظم رهبري هستند امر آنها در بابت ائمه امر ولي فقيه و لازم الاجرا است.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که در پاسخ به جا به جايي اطاعت از امر ولي کردم، گفت: تنها انگيزه ام از پذيرفتن جابه جايي به جيرفت اطاعت از دستور بود و حرف و حديث هايي که حکايت از تمايل رفتن به زادگاهم کرمان دارد خلاف واقع است.

وي ادامه داد: طي مدتي که در بروجن بودم هيچ کاري که آماده و قابليت ارائه گزارش باشد نداشتم اما سعي کردم تمام وقت خودم را در مسير خدمت گذاري به کار گيرم و دنبال منافع شخصي هم نرفتم.

گفتني است حجت‌الاسلام رضا سعادت ‌فر امام جمعه جديد جيرفت پيش از اين به مدت ۲۳ ماه امامت جمعه شهر بروجن را بر عهده داشت و با حکمي از سوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور به مدت سه سال مسئوليت امامت جمعه شهر جيرفت را عهده دار شد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۳:۱۲

27 Dec 2019