۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۲۴۰۴
استاندار در همايش ملي تدبير در توسعه استان چهارمحال و بختياري:

مسئولان طرح هاي بر زمين مانده استان را اجرايي كنند

قاسم سليماني دشتكي گفت: انتظار من از مسئولان و مديران استان اين است كه با برنامه ريزي دقيق و منسجم طرح هاي بر زمين مانده استان را به انجام برسانند.
مسئولان طرح هاي بر زمين مانده استان را اجرايي كنند
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تقدير و تشكر از تيم اجرايي برگزاركننده و انديشمندان شركت كننده در همايش ملي تدبير در توسعه استان، به نامگذاري سال ۹۴ تحت عنوان سال همزباني و همدلي دولت و ملت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: برگزاري اين همايش و حضور مسئولان كشور و دولت در ميان مردم استان چهارمحال و بختياري، يكي از بهترين نمودهاي تحقق همدلي و همزباني است.

استاندار از مسئولين استان خواست تا با ايجاد كردن زمينه هاي اجرايي شدن مقالات ارائه شده توسط نخبگان و انديشمندان در اين همايش، اجازه ندهند مقالات علمي ارائه شده بدون جنبه عملكردي باقي بمانند.

وي با اشاره به برخي طرح هاي توسعه اي استان همچون طرح سيمان استان كه در دولت گذشته به بهره برداري رسيد و طرح هاي فولاد و اتانول استان گفت: در گذشته طرح هاي عظيمي براي توسعه استان پيش بيني شده بود كه متاسفانه هر كدام از آنها با مواجه شدن با مشكلاتي به معظلي براي توسعه استان تبديل شده بودند اما به لطف الهي اين طرح ها اكنون به مرجله اجرا و بهره برداري رسيده اند و برخي نيز در مراحل تكميل شدن هستند.

سليماني دشتكي افزود: استان چهارمحال و بختياري با دارا بودن ظرفيت هاي عظيم، زمينه هاي متعدد بسيار مناسبي براي توسعه و پيشرفت دارد و ان شاء الله بتوانيم با معرفي صحيح اين ظرفيت ها به سرمايه گذاران و دولتمردان توسط مجامعي همچون اين همايش، ظرفيت هاي بالقوه استان را به توانايي هاي بالفعل تبديل كنيم.

استاندار چهارمحال در ادامه با خطاب قرار دادن مسئولان استان تاكيد كرد: انتظار من از مسئولان و مديران استان اين است كه با برنامه ريزي دقيق و منسجم طرح هاي بر زمين مانده استان را به انجام برسانند.

سليماني دشتكي تصريح كرد: البته ما منكر تاثيرات تحريم ها در بر زمين ماندن برخي طرح هاي استان نيستيم اما انتظارمان از مسئولين اين است كه با برنامه ريزي صحيح و با اجرايي كردن سياست هاي اقتصاد مقاومتي كه بارها مورد تاكيد مقام معظم رهبري بوده است روي پاي خود ايستاده و ان شاء الله طرح ها يكي پس از ديگري اجرايي كرده و به انجام برسانيم.

وي در خصوص تحريم ها گفت: ما به منتقدان و دلواپسان مذاكرات هسته اي احترام مي گذاريم اما از طرفي فكر مي كنيم اين مذاكرات فرصت مناسبي براي ارتباط موثر با جهان و زدودن افتراي توليد بمب اتمي از چهره ايران باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به بحث ترانزيتي استان اذعان داشت: به لطف خدا در بحث ترانزيت جاده اي به جايگاه خوبي رسيده ايم اما هنوز در ترانزيت ريلي با مشكل جدي مواجه ايم و اميدواريم دولت تدبير و اميد بتواند در اين زمينه به كمك استان ما بيايد و ما را از اين بن بستي كه با آن درگير هستيم، خارج كند.

سليماني با انتقاد از عدم اعطاي مديريت سد و نيروگاه هاي موجود در خاك سطح استان به استان چهارمحال و بختياري ابراز اميدواري كرد اين معضل حل شده و بعلاوه در اين همايش بتوانيم راه كاري براي حل مشكل جديدالظهور ريزگرد ها در استان پيدا كنيم.


انتهاي خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۱:۰۶

1 Feb 2020