۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۳۹۴۲
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان:

پيگيري کمبودها و کاستي ها در آموزش و پرورش، در اولويت برنامه ها قرار دارد

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه پيگيري کمبود ها و کاستي ها در آموزش و پرورش ، در اولويت برنامه ها قرار دارد، گفت: هزينه مالي، فکري، علمي و اعتقادي در حقيقت سرمايه گذاري در آموزش و پرورش است.
پيگيري کمبودها و کاستي ها در آموزش و پرورش، در اولويت برنامه ها قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش در جلسه شوراي آموزش و پرورش ضمن خير مقدم و تبريک سال جديد و تشکر از حضور مستمر اعضا با بیان اینکه حفظ رتبه برتر پروژه مهر در سال جاري را همچون ۳ سال گذشته مهم است  و اظهار داشت: کسب رتبه برتر مشروط به برنامه‌ريزي هاي منظم و منسجم در ساماندهي ، سازماندهي ،تفکيک مدارس و تعمير و نگهداري و... است.

دهقاني فرارسيدن بزرگداشت معلم را نيز مهم ارزيابي کرد و استاد شهيد مرتضي مطهري (ره) را معلم علم و اخلاق و عمل و حقيقت تمام نماي معلم به معناي حقيقي کلمه ياد کرد و عنوان کرد: برگزاري هفته بزرگداشت معلم از اهيمت فرواني برخوردار است و تمامي دستگاه هاي اجرايي بايد همکاري همه جانبه در جهت هر چه بهتر برگزار شدن هفته معلم را داشته باشند.

محمد دهقاني نسبت به تجميع برخي از مدارس هم جوار که آمار دانش آموزي آنها پايين است اشاره داشت و افزود: جلسه اي که با کارشناسان اداره کل و بخشداري مرکزي و اولياي دانش آموزان روستاهاي همجوار خواهيم داشت در صدد هستيم نسبت به تجميع برخي مدارسه هم جوار اقدامات لازم صورت پذيرد.

وي همچنين دوره اي کردن برخي مدارس ابتدايي را نيز عنوان و تصريح کرد: دوره اي کردن مدارس ابتدايي مي تواند نسبت به عدم بروز برخي از مشکلات کمک بزرگي نمايد.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان اضافه کرد: پيگيري کمبود ها و کاستي ها در آموزش و پرورش، در اولويت برنامه ها قرار دارد چراکه هزينه مالي، فکري، علمي و اعتقادي در حقيقت سرمايه گذاري در آموزش و پرورش است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۵:۴۱

2 Jan 2020