۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۹۹۳۹
حجه السلام منصوري امام جمعه موقت کوهرنگ:

عده اي با تقسيم کردن سران فتنه، قصد بازگشت به قدرت را دارند

اگر فکر کنيم فتنه تمام شده است اشتباه کرده ايم، تا زماني که جنگ حق و باطل وجود دارد فتنه هم وجود دارد.
عده اي با تقسيم کردن سران فتنه، قصد بازگشت به قدرت را دارند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه این هفته گفت: عده اي با تقسيم کردن سران فتنه و پشت پرده فتنه و جداسازي آنها ميخواهند منافقانه به قدرت برگردند و پر و بال هاي نظام مانند سپاه و بسيج را بزنند.
 
حجه الاسلام حاجت منصوري با اشاره به 25 دي که قرار است مذاکرات 5+1 در سطح معاونان برگزار شود گفت: تيم مذاکره کننده کشورمان به پشتوانه مقاومت ملت خواهان لغو همه ي تحريم ها بصورت يکجا باشند.
 
حجه الاسلام منصوري افزود: بايد کلام رهبري عزيز سرلوحه تمام تفکرات و تصميمات باشد اگر پيشنهاد معقولي در مذاکرات مطرح شود مي پذيريم در غير اينصورت آماده هر نتيجه اي هستيم.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ بيان داشت: اگر فکر کنيم فتنه تمام شده است اشتباه کرده ايم، تا زماني که جنگ حق و باطل وجود دارد فتنه هم وجود دارد، حتي با ظهور امام زمان (عج) و تا پايان جهان نيز اين جنگ حق و باطل ادامه خواهد داشت.

منصوري افزود: ما روايت ها داريم در زماني که حضرت بقيه الله قيام مي کند و جهان پر از عدل و داد مي شود هم حضرت به دست يک نفر به شهادت مي رسد، اين يعني در آن زمان هم فتنه و جنگ ادامه دارد.

انتهای خبر/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۰۰

6 Jan 2020