کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجه السلام منصوري امام جمعه موقت کوهرنگ:

عده اي با تقسيم کردن سران فتنه، قصد بازگشت به قدرت را دارند

12 دی 1393 ساعت 16:12

اگر فکر کنيم فتنه تمام شده است اشتباه کرده ايم، تا زماني که جنگ حق و باطل وجود دارد فتنه هم وجود دارد.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه این هفته گفت: عده اي با تقسيم کردن سران فتنه و پشت پرده فتنه و جداسازي آنها ميخواهند منافقانه به قدرت برگردند و پر و بال هاي نظام مانند سپاه و بسيج را بزنند.
 
حجه الاسلام حاجت منصوري با اشاره به 25 دي که قرار است مذاکرات 5+1 در سطح معاونان برگزار شود گفت: تيم مذاکره کننده کشورمان به پشتوانه مقاومت ملت خواهان لغو همه ي تحريم ها بصورت يکجا باشند.
 
حجه الاسلام منصوري افزود: بايد کلام رهبري عزيز سرلوحه تمام تفکرات و تصميمات باشد اگر پيشنهاد معقولي در مذاکرات مطرح شود مي پذيريم در غير اينصورت آماده هر نتيجه اي هستيم.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ بيان داشت: اگر فکر کنيم فتنه تمام شده است اشتباه کرده ايم، تا زماني که جنگ حق و باطل وجود دارد فتنه هم وجود دارد، حتي با ظهور امام زمان (عج) و تا پايان جهان نيز اين جنگ حق و باطل ادامه خواهد داشت.

منصوري افزود: ما روايت ها داريم در زماني که حضرت بقيه الله قيام مي کند و جهان پر از عدل و داد مي شود هم حضرت به دست يک نفر به شهادت مي رسد، اين يعني در آن زمان هم فتنه و جنگ ادامه دارد.

انتهای خبر/1024ج


کد مطلب: 19939

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19939/عده-تقسيم-کردن-سران-فتنه-قصد-بازگشت-قدرت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir