۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۹۸۲۵

بيانيه موسسه فرهنگي کوثر هستي به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دي

ما با اتکا به فرامين مقام معظم رهبري در ۹ دي با بيداري و خروش مردم ايران همراه خواهيم شد و با حضور ميليوني خود نشان خواهيم داد که اگر کسي بر سر شاخه درخت انقلاب بنشيند و فتنه گري راه بيندازد با بصيرت و آگاهي شاخه هاي آفت زده را حرس خواهيم کرد و فتنه گر را از صحنه انقلاب به انزوا خواهيم کشاند.
بيانيه موسسه فرهنگي کوثر هستي به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دي
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از مشکات برین ، موسسه فرهنگي کوثر هستي به مناسبت سالگرد ۹ دي بیانیه ای منتشر کرده است که شرح آن در ادامه می آید:

بسمه تعالي
" ان الذين قالواربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا وابشروا بالجنه التي کنتم توعدون "

تاريخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامي مملو از نقاط عطفي است که در اذهان ملت شريف و ولايت مدار ايران اسلامي نقش بسته است. ۹ دي تجلي و تبلور بصيرت و آگاهي ،خروش آگاهانه ي مردم عاشورايي ايران عليه قانون گريزي است .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حماسه نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز ايران اسلامي در راهپيمايي ۹ دي ماه ۸۸ نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زرين ديگري از افتخارات ايران به حساب مي آيد . حماسه ۹ دي نماد عزت ، استقلال و بصيرت مردم ايران است که تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان هاي انقلاب ايستاده اند و ما مردم ايران با صداي رسا اعلام مي کنيم که اگر دشمن در برابر دين ما بايستد با تمام قوا و تجهيزات در برابر تمام دنياي آنهاخواهيم ايستاد .

اين بيانيه اشاره مي کند: به گفته رهبر فرزانه انقلاب ۹ دي روز تجلي قدرت خدا و حرکتي ماندگار در تاريخ انقلاب است و اين حرکت ما اتمام حجت براي همه است .

اين بيانيه يادآوري مي کند: ما جوانان ايران اسلامي در نهم دي ماه که يادآور روزي است که در آن بار ديگر "دست قدرت خدا" در دفاع از حريم ولايت از آستين ملت ايران بيرون آمد تا به تمام فتنه گران و حاميان غربي آن ها حقانيت کلام الهي "ان الباطل کان زهوقا" را ياد آوري کند با دفاع از حريم ولايت و با قرار گرفتن در سنگر ولايت از رهبرمان حمايت خواهيم کرد و به دشمنان نشان خواهيم داد که هيچ قدرتي نمي تواند ولايت و رهبري را از زندگي مردم ما خارج کند .

موسسه فرهنگي کوثر هستي در اين بيانيه مي افزايد: ما با اتکا به فرامين مقام معظم رهبري در ۹ دي با بيداري و خروش مردم ايران همراه خواهيم شد و با حضور ميليوني خود نشان خواهيم دادکه اگر کسي بر سر شاخه درخت انقلاب بنشيند و فتنه گري راه بيندازد با بصيرت و آگاهي شاخه هاي آفت زده را حرس خواهيم کرد و فتنه گر را از صحنه انقلاب به انزوا خواهيم کشاند .

اين بيانيه مي افزايد: ما مردم ايران دست همه کساني را که به مقدسات ، ائمه اطهار ، باور هاي ديني مان توهين کنند و اقدام به شکستن حريم ها کنند کوتاه خواهيم کرد .

در اين بيانيه به نقش جوانان و زنان اشاره کرده و مي افزايد: ما جوانان و زنان ايران اسلامي با تاسي از مولا و مقتداي خود و با الگو گيري از بي بي دوعالم فاطمه زهرا (س) با حفظ حجاب اسلامي و ارزش هاي ديني با حسين زمان خود پيماني دوباره مي بنديم و با دفاع از ولايت اجازه نمي دهيم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي چهره انقلاب را تغيير دهند و با جو سازي و ايجاد فتنه در بين جوانان بخواهند جايي براي خود پيدا کنند.

اين بيانيه در پايان تاکيد کرده است: ما مردم ايران همواره با بصيرت به وصاياي امام راحلمان پشتيبان ولايت فقيه خواهيم بود تا به مملکت ما آسيبي نرسد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۴۹

1 Jan 2020