۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۸۶۹۴
حجت الاسلام قديمي‌نژاد:

منع ماهواره به دليل منع لذت دنيا نيست بلکه به دلايل عقلي است

اجتماع آلوده بيشترين تاثير را بر روي کودکان و نوجوانان دارد، به همين خاطر منع ماهواره به دليل منع لذت دنيا نيست بلکه مبحث آن به دليل عقلي و نقلي است.
منع ماهواره به دليل منع لذت دنيا نيست بلکه به دلايل عقلي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، حجت‌الاسلام قديمي نژاد صبح امروز در مصلي امام خميني (ره) در جمع عزاداران حسيني به روح انسان اشاره نمود و گفت: روح انسان متناسب با عالم ماده دوباره به وجود مي آيد و به تدريج اطلاعات و آگاهي هاي قبلي را به ياد مي آورد.

وي افزود: تلاوت قرآن، تبليغ، مکاشفات، مصيبت ها اتفاقات عالم قبلي را به ياد مي آورد.

حجت الاسلام قديمي‌نژاد ادامه داد: روح به صورت جسماني ايجاد مي شود ولي بعد به صورت روحاني باقي مي ماند.

وي، تربيت فرزند در خانواده را بسيار پر اهميت مطرح کرد و گفت: هر نوزاد به طور فطري به سمت خدا گرايش دارد اما رفتار غلط والدين، گسيختگي جامعه و آموزه هاي غلط غربي باعث از بين رفتن آن و فراموش شدن انسانيت مي شود.

وي به اهميت کانالهاي ارشاد کودکان اشاره کرد و افزود: اگر اين کانال ها بر روي کودکان بسته شوده جنايتي بزرگ در حق آن ها صورت گرفته است.

قديمي‌نژاد به آسيب هاي تماشاي، برنامه هاي ماهواره توسط کودکان اشاره کرد و گفت: ديدن ماهواره، توسط کودکان آسيب هاي جدي دارد زيرا انواع و اقسام موسيقي هاي مبتذل روي کودک اثر منفي دارد.

وي ادامه داد: آگهي هاي بازرگاني هم به طور ويژه بر روي کودکان اثرات منفي دارد.

حجت الاسلام قديمي‌نژاد، خاطرنشان کرد: اجتماع آلوده بيشترين تاثير را بر روي کودکان و نوجوانان دارد، به همين خاطر منع ماهواره به دليل منع لذت دنيا نيست بلکه مبحث آن به دليل عقلي و نقلي است.

اين استاد اخلاق به والدين تاکيد کرد: از تعريف و تمجيد فرزندان در مقابل خود به دليل مغرور شدن و انتظار براي تعريف کردن بپرهيزيد و همچنين از تعريف و تمجيد پشت سر فرزند در مقابل ديگران به دليل حسد و زخم چشم دوري کنيد.

حجت الاسلام قديمي‌نژادبه ادعاهاي دروغين آزادي غربي اشاره کرد و گفت: اگر آزادي غربي در آمريکا وجود دارد چرا متقابلا اجازه پخش برنامه هاي اسلامي در اين کشور داده نمي شود.

وي ادامه داد: آن هايي که مدعي وجود آزادي در غرب هستند، به اين سوال پاسخ دهند که چرا آنها اجازه نمي دهند در کنار مراکز فحشا و ... مسجدي در آمريکا ايجاد شود.

اين استاد اخلاق افزود: به دليل رويکرد ضد ديني دولت آمريکا، فيلم هاي مذهبي در آمريکا کمياب و با قيمت بالايي به فروش مي رسد.

حجت الاسلام قديمي‌نژاد گفت: ريشه کن کردن فساد فقط در زمان امام عصر(عج) رخ خواهد داد و ما بايد تلاش کنيم تا فساد در جامعه محدود شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به تولد حضرت علي اصغر (ع) و ۶ ماهگي ايشان اشاره نمود و گفت: مسئله کربلا در همان روزهاي بود که حضرت علي اصغر (ع) متولد شدند و در واقع حادثه کربلا ۶ ماه طول کشيد.

حجت الاسلام قديمي‌نژاد به مسئوليت پدرانه امم حسين (ع) اشاره کرد و گفت: در واقعه کربلا امام حسين (ع) براي هيچ جرياني با حالت جنگي به سمت خيمه ها نيامد به جز زماني که صداي گريه حضرت علي اصغر(ع) را شنيد که اين حاکي از احساس پدرانه اين امام بزرگوار است.

انتهاي پيام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

با سلام
خوب بود
یا علی

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۲:۱۱

26 Dec 2019