۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۳۲۵۸
مدیرکل امور بانوان استانداری مطرح کرد

ضرورت توجه به ورزش زنان در چهارمحال و بختیاری

ورزش باعث ایجاد سلامتی و نشاط روحی است و از طرفی با کسب مقام باعث غرور ملت می شود که لازم است به حوزه ورزش بانوان توجه ویژه ای شود.
ضرورت توجه به ورزش زنان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، فاطمه دوستی امروز در نشست خبری در محل دفتر امور بانوان استانداری، اظهار داشت: چشم‌انداز و افق کار امور بانوان استان رعایت عدالت و رفع محرومیت از چهر زنان به خصوص زنان عشایر است.

وی منشا بسیاری از آسیب ها را در خانواده دانست و گفت: هرچه حمایت از خانواده ضعیف باشد خانواده و به طبع آن جامعه دچار مشکل می شود.

مدیر امور بانوان افزود: بانوان باید در کمیسیون امور بانوان با همفکری و استفاده از تجربیات یکدیگر رسالت خود را به سرانجام برسانند.

وی گفت: تشکیل اتاق فکری متشکل از بانوان خبرنگاران استان جزء یکی از محورهای کلیدی برنامه های امور بانوان استانداری می باشد که به مشارکت جمعی و ارائه پیشنهادها و راهکارهای عملیاتی می انجامد.

دوستی در رابطه با کمبود امکانات ورزشی مربوط به بانوان استان محدودیت بیان کرد: ورزش باعث ایجاد سلامتی و نشاط روحی است و از طرفی با کسب مقام باعث غرور ملت می شود که لازم است به حوزه ورزش بانوان توجه ویژه ای شود.

مدیر امور بانوان استانداری در این نشست گفت: یکی از برنامه های ویژه، شناسایی ظرفیت‌های بانوان استان است.

دوستی در رابطه با مراکز کاهش طلاق در استان بیان کرد: ۴۷۰ پرونده خانواده درکلینک مشاوره و پیشگیری از طلاق در دادگستری استان فعال است که ۱۱۰ پرونده از کل این آمار در دست اقدام و۹۰ پرونده دیگرعدم همکاری زوجین و ۱۸۰ پرونده با موفقیت به پایان رسیده که جهت ادامه زندگی اعلام شده است.

وی با اشاره به وجود زیرساخت های ذهنی در مورد بانوان افزود: من مخالف نگاه جنسیتی هستم زیرا باید تدبیری اندیشیده شود که امنیت ها بانوان حفظ شود تا تفکیک جنسیتی صورت گیرد.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۸:۱۴

27 Dec 2019