۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۱۳۲۲۳
بیانیه بسیج جامعه زنان استان:

چرامدافعان حقوق بشر از حق تضعیف شده زنان مسلمان در کشور هایی که توسط دول غربی در فشار و ستم هستند، دفاع می کنند؟

در بیانیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال وبختیاری در محکوم کردن اقدام خارج از اصول دیپلماسی و دخالت در امور سیاسی کشور توسط خانم کاترین اشتون آمده است: این روزها اتفاقات قابل تاملی در حال رخ دادن است. گویا جریانی در حال رخ دادن است، جریانی که این روزها، شک و شبهه در خصوص خوشبین نبودن به مذاکرات را عینیت می بخشد.
چرامدافعان حقوق بشر از حق تضعیف شده زنان مسلمان در کشور هایی که توسط دول غربی در فشار و ستم هستند، دفاع می کنند؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین در بیانیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال وبختیاری با هدف حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام خارج از اصول دیپلماسی و دخالت در امور سیاسی کشور توسط خانم کاترین اشتون محکوم شده است. در این بیانیه آمده است:
ورود کاترین اشتون به کشور عزیزمان ایران، ادامه مذاکرات و توافقات بین دو کشور را در اذهان مردم ایجاد کرد.

اما گویا جریانی در حال رخ دادن است، جریانی که این روزها، شک و شبهه در خصوص خوشبین نبودن به مذاکرات را عینیت می بخشد.

این بیانیه می افزاید: دیدار خانم اشتون با سران فتنه و با زنان فعال در عرصه سیاسی و مدافع حقوق بشر، اما مخل آزادی و آرامش کشور خود گویای این مطلب است که نه تنها ورود ایشان به ایران برای ادامه مذاکرات نمی باشد، بلکه به بهانه دفاع از حقوق بشر دیدارهایی رخ می دهد که خوشایند ملت نمی باشد. ملتی که با خون دل خوردن این نظام و کشور را حفظ کرده اند، اکنون شاهد این دیدار های خصوصی و غیر خصوصی با افراد معلوم الحال اند.

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) بیان می کند: اگر این دیدارها را هم بر مبنای ارزش دادن به حقوق بشر بدانیم، آیا ما زنان فعال در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نداریم؟ آیا دیدار با زنان فعال در عرصه فتنه و فتنه انگیزی سال ۸۸ که از سوی ملت غیور ایران ترد شده اند به چه دلیل می باشد ؟

در این بیانیه افزوده شده است: اگر آنقدر خوشبینانه هم با این قضیه برخورد شود آیا باز هم می توان توجیهی برای این دیدار ها داشت؟آیا خانم اشتون پاسخی قابل توجیه برای این سوالات دارد؟
خانم اشتون آیا مادران شهداء ، همسران جانبازان و ...که با خون دل روزگار می گذرانند ، از نظر شما شایسته دیدار نیستند؟خانم اشتون آیا ملت بزرگ و غیور ایران همه شایسته ستایش و احترام نیستند که از این میان تنها دیدار با فعالان در فتنه۸۸ را لازم دانسته اید؟

بسیج جامعه زنان استان تصریح کرد: خانم اشتون آیا شمایی که خود را مدافع حقوق بشر می دانید، از حق تضعیف شده زنان مسلمان در کشور هایی که توسط دول غربی در فشار و ستم هستند، دفاع می کنید؟

خانم اشتون، شما به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آیا دیدار و ملاقات با مرتدین نظام و فتنه گران سال ۸۸ را نقض قوانین دیپلماسی نمی دانید ؟

این دیدار های مکرر نه تنها از ذهن ملت ایران پاک نمی شود بلکه زمینه ایجاد شده برای اعتماد سازی را نیز از بین خواهد برد؟

دیدار با محکومان ضد انقلاب در کشور به مثابه نشان دادن چراغ سبز برای اروپائیان جهت دخالت در امور داخلی یک کشور است و این یعنی نقض قوانین دیپلماسی ...و اما بار دیگر سخن رهبر و مقتدایمان عینیت می یابد که : (( من به این مذاکرات خوشبین نیستم ))

ما زنان بسیجی استان چهارمحال وبختیاری از مسئولان خواستار پی گیری و برخورد قاطعانه با این قبیل رفتارها وبرخوردها و اقدامات نابخردانه از روابط دیپلماسی کشور را داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۵:۴۵

27 Dec 2019