۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۰۶۰۷

مهر فرصتی برای مهربانی/ دانش‌آموزان نیازمند، چشم به راه سخاوت دستان خیرین

ماه مهر فرصت خوبي براي توجه به دانش‌آموزان نيازمند است، متاسفانه برخي از آن‌ها از مساعدت‌هاي لازم بي‌بهره مي‌مانند؛ دانش‌آموزاني که از نظر مالي وضعيت مناسبي ندارند
مهر فرصتی برای مهربانی/ دانش‌آموزان نیازمند، چشم به راه سخاوت دستان خیرین
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيد اصغر حسيني در يادداشتي در خصوص آغاز سال تحصيلي نوشت: بوي مهر کم کم از کوچه و خيابان‌ها به مشام مي‌رسد و در اين ميان چشمان معصومي در انتظار بارش مهر بر زندگي خالي از حياتشان است تا شايد مرهمي بر زخم‌هاي آنها باشد، شايد روزنه‌اي به سوي نور آينده گشوده شود و هزاران راه نرفته و آرزويي که جز با همدلي مردم اين آب و خاک محقق شود.

چه خوب است فراموش نکنيم دستان خالي همسايه‌مان لکه تيره بر زندگي ماست و سندي از کمرنگ شدن انسانيت در هياهو و سرعت اين روزهاي زندگي پردغدغه محسوب مي‌شود.

ماه مهر فرصت خوبي براي توجه به دانش‌آموزان نيازمند است، متاسفانه برخي از آن‌ها از مساعدت‌هاي لازم بي‌بهره مي‌مانند؛ دانش‌آموزاني که از نظر مالي وضعيت مناسبي ندارند و اين موضوع در نحوه روابط اجتماعي و تحصيلي آنان تأثير مي‌گذارد.

تامين نيازهاي دانش‌آموزان بي‌بضاعت در آستانه سال جديد به آن‌ها اميدي دوباره مي‌دهد و اين کمک‌ها موجب افزايش انگيزه آنان به تحصيل خواهد شد.

مي‌طلبد تا مسئولين، خيرين و مديران مدارس در حد بضاعتشان، دغدغه کمک‌رساني به اين دسته از دانش‌آموزان را داشته باشند و به ويژه در آستانه ماه مهر حداقل بر براي تامين لوازم‌التحرير يا پوشاک آن‌ها تمهيدات لازم را بينديشند.

آري بيايم در ماه مهر ما هم مهربان باشيم و با حداقل کمک‌هاي خود به دانش‌آموزان نيازمند که اين روزها چشم انتظارند مهراباني‌مان را به آنها هديه کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۲۸

12 Jan 2020