۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۵۰۲۵
ياداشت/

پديده نفوذ و پيامدهاي آن

آنچه مسلم است دشمن بعد از گذشت سي و هفت سال از انقلاب از سياست تهديد سخت خود و فشار از بيرون براي فرو پاشي از درون ، خيلي وقت است که نااميد شده و دست کشيده و رو به سياست تعامل و دوستي جهت ضربه زدن آورده است .
پديده نفوذ و پيامدهاي آن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ياداشت سلام لردگان؛‌
آنچه مسلم است دشمن بعد از گذشت سي و هفت سال از انقلاب از سياست تهديد سخت  خود و فشار از بيرون براي فرو پاشي از درون ، خيلي وقت است که نااميد شده و دست کشيده و رو به سياست تعامل و دوستي جهت ضربه زدن آورده است .

بعد از تصويب برجام نگراني هاي آينده بيشتر از گذشته احساس مي شود، چرا که دشمن معادله مقابله را تبديل به همراه يو پشت پا زدن کرده است .

رهبر معظم انقلاب به کرات فرمودند: که نيت آنها اين بود که از اين مذاکرات و از اين توافق وسيله اي پيدا کنند براي نفوذ در داخل کشور... .

اگر دشمن بتواند بعد از برجام از نفوذ خود نهايت استفاده را ببرد که قطعاً به دنبال همين موضوع هست، کار انقلاب اسلامي  را در جهت سقوط بدون هيچ هزينه اي انجام داده است .

همگان شاهد بوديم در روز رأي دادن به تصويب برجام در مجلس چگونه درعرض 20 دقيقه سرنوشت چندين ساله يک ملت رقم خورده است و در بين نمايندگان انواع و اقسام توهين ها رده و بدل شد و اين تازه اولين ثمره و ميوه نفوذ دشمن است .

متأسفانه شاهد بوديم از زمان تصدي رياست جمهوري توسط جناب آقاي روحاني، سياست دوگانه ايشان که با لبخند زدن و تعامل با دشمن بيرون و به باد تمسخر و تحقيرگرفتن دلسوزان نظام و انقلاب سعي کرده است همواره سياست خود را اعمال نمايد. و اي کاش در برخورد با نيروهاي انقلابي همين سياست لبخند را اعمال مي کرد که آلان شاهد قضاوت هاي دولت ملت درباره ايشان باشيم .

پديده نفوذ دشمن يکي از مشکلاتي است که در آينده بيشتر با آن برخورد خواهيم کرد همان چيزي که روي اعتداليون و طرفداران دولت تأثير خود را گذاشته است و طرفداران دولت و گروه هاي اصلاح طلب بدنبال تغيير روند اصولگرايي و اصلاح طلبي با روشنفکري و مذهبي بودن هستند .

عده اي تحت عنوان روشنفکر و طرفدار تعامل با دنيا حتي دشمن قسم خورده ملت و گروه ديگر به نام مذهبيون و طرفداران مقابله با دنيا و استفاده از خشونت .

تاريخ را که ورق مي زنيم، شاهد هستيم که اکثر قريب به اتفاق  شکست در جاهايي بوده که دشمن از راه نفوذ و تعامل و دولتي ضربه زده است و اين موضوع را به دولت و دلتمردان گوشزد مي کنيم که مبادا فريب دشمن را خورده وخداي ناکرده بعداً  پشيمان شوند. البته اگر اين توصيه هاي را از روي دلسوزي و نگراني براي دولت و ملت بدانند نه به قصد تخريب و سياسي کاري.

اميد است، همانگونه که ديدبان هميشه بيدار ملت و انقلاب، نبست به نفوذ دشمن ابراز نگراني کرده، دولت و دلتمردان به تبع ايشان گوش به فرامين معظم له داده و خطر را جدي احساس نمايند و کاري کنند که فرداي پيش رو از عملکرد خود پشيمان نشوند.  آمين رب العالمين.


انتهاي ياداشت1020ج /630 ل
 
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۱:۲۴

29 Dec 2019