۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۱۷۴۷
بيانيه بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع):

دولت،مجلس و مسئولين نظام در جهت تسهيل ازدواج و اشتغال جوانان زمينه هاي لازم را فراهم آورند

از دولت و مجلس و مسؤولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي خواهيم که همچون گذشته با اتکا به فرهنگ فاطمي بيش از پيش در راستاي نهادينه نمودن ارزش هاي مکتب فاطمي گام برداشته و در جهت تسهيل ازدواج و اشتغال جوانان زمينه هاي لازم را فراهم آورند تا ايران اسلامي در سايه تلاش جوانان پرشور توانمند و متعهد اين مرز و بوم به رشد و بالندگي لازم برسد.
دولت،مجلس و مسئولين نظام در جهت تسهيل ازدواج و اشتغال جوانان زمينه هاي لازم را فراهم آورند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، بيانيه بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) به مناسبت ميلاد با سعادت فاطمه زهرا(س) و هفته زن:
بسم الله الرحمن الرحیم

«شخصيت زهراي اطهر (س) در ابعاد سياسي، اجتماعي و جهادي، شخصيت ممتاز و برجسته‌اي است، به طوري که همه زنان مبارز و انقلابي و برجسته سياسي عالم، مي‌توانند از زندگي کوتاه و پر مغز او درس بگيرند.»امام خامنه اي (مدظله العالي)

بيستم جمادي الثاني روز ميلاد چکيده ي وجود خدايي ! در ذات هستي است که پيش از خلقتش آدم ابوالبشر عليه السلام در مقابل نور وجودش به سجده درآمد و علم آموزي نمود و آنگاه، به نور کلمات وجودش از سرگرداني نجات يافت!

و تو آن هنگام آمدي که ريگ هاي بيابان هاي سوزان حجاز، بي گناهي دخترکان زنده به گور شده را شيون ، و تاريک ناي سياه چادرها، بردگي زنان را تلاوت مي کردند...تو فرشته فطرت و بهار الفت بودي ، آن گاه که نه بيم بود و نه نويد. و کوچه هاي کوچ آلود مدينه، دخترکان معصوم را تا گودال هاي تنگ و تاريک بدرقه مينمودند تا شيون آن ها را به گوش مادران رنج کشيده برسانند...و در اين هنگامه، ندا بر آمد که «إنّا أعطيناکَ الکَوثر»....

دختري از نسل خورشيد که خداي رحمان او را کوثرش مي‌خواند؛ در دامان پرمهر پيامبر توحيد بالندگي يافت تا سلسله‌اي از ايمان را در خانه ولايت ايجاد نمايد و روح زن را به اوج تعالي برساند.

فاطمه(عليها سلام) آمد و فرهنگ ناب و روح بخش فاطمي را با محوريت معبود وحمايت از رسالت نبوي و دفاع از ولايت علوي به ارمغان آورد . و چهارده قرن بعد نيز، بنيانگذار بناي اصيل جمهوري اسلامي ايران که خود از خير کثير وجود مبارک و نازنين حضرت زهراي مرضيه (س) نشأت گرفته است؛ متولد شد و با انقلاب الهي خويش، زمينه توجه به الگوي فاطمي و بخشي از آن عظمت‌ها را فراهم آورد که همه شعارهاي پوشالي و ظاهرنما و نسخه‌هاي ناقص معرفت ستيز، در برابر آن رنگ باختند و امروز زنان ايران اسلامي در پرتوي آموزه‌هاي حضرت فاطمه زهرا(س) عالي ترين سطح حضور و تأثير را در عرصه‌هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي و علمي و … به منصه ظهور رسانده و الگوي صحيح زن بودن را به جهانيان ارائه نمودند.

و ما زنان بسيجي به عنوان بخشي از زنان ولايتمدار فاطمي، امروز در ام القراي جهان اسلام به خود مي باليم که مقتدايمان الگوي تمام انسانها ؛ فاطمه ي زهرا سلام الله عليها مي باشد و فرهنگ فاطمي را سرلوحه ي خويش قرار داده و با فرزند خلف ايشان امام خامنه اي(مدظله العالي) در زاد روز مادر عزيزش تجديد ميثاق مي نماييم و تا پاي جان گوش به فرمان ولي امرمان خواهيم بود.

ما با ياري خداوند منان، همچون دژي محکم در مقابل تمام نقشه هاي شوم استکبار جهاني و فرهنگ هاي بيگانه ايستاده و مشي و منش حضرت صديقه طاهره(س) را سرلوحه خويش قرار مي دهيم و فرهنگ ناب اسلامي را در زندگي خود احيا مي کنيم.

و در اين بين از دولت و مجلس و مسؤولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي خواهيم که همچون گذشته با اتکا به فرهنگ فاطمي بيش از پيش در راستاي نهادينه نمودن ارزش هاي مکتب فاطمي گام برداشته و در جهت تسهيل ازدواج و اشتغال جوانان زمينه هاي لازم را فراهم آورند تا ايران اسلامي در سايه تلاش جوانان پرشور توانمند و متعهد اين مرز و بوم به رشد و بالندگي لازم برسد.

ما زنان اين سرزمين به عنوان يک مادر و زن مسلمان ضمن تلاش در جهت احياي عفاف و حجاب در نهاد خانواده، از همه دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي و دولتي در سطح کشور و استان، اجرا شدن قانون عفاف و حجاب و مبارزه با مفاسد فرهنگي و نهادينه شدن آن را در سطوح مختلف و برخورد قاطعانه با افراد بدحجاب و بي حجاب را خواهانيم.

سران اتحاديه اروپا و شرکاي آمريکايي و صهيونيستي شان بايد بدانند، ملتي که همواره و در طول ۳۶ سال گذشته با رشادت ها و فداکاري بسيار از انقلاب اسلامي و ارزش هاي ديني و ملي خود دفاع کرده اند هرگز تسليم خواسته هاي واهي آنان نمي شوند.

بسيج جامعه زنان با تأکيد بر لزوم فصل الخطاب قرار دادن توصيه هاي رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) توسط دولت يازدهم در خصوص بي اعتمادي به دولت هاي استعمارگر غربي و توصيه هاي مکرر ايشان مبني بر ضعف نشان ندادن در سياست خارجي کشور، از دولت و تيم مذاکره کننده کشورمان انتظار داريم همچون گذشته رهنمودهاي رهبر شجاع و فرزانه انقلاب را نصب العين قرار داده و با اقتدار کامل در مقابل دشمن نظام و ملت ايران بايستند. و از حقوق حقه ملت ايران اسلامي دفاع کرده و با تبعيت از فرامين امام خامنه اي(مدظله العالي) در پيشبرد اهداف و دستاوردهاي هسته اي ايران اسلامي استوار و در مقابل زياده خواهي استکبار جهاني ذره اي کوتاه نيايند.

امروز سکوت مجامع بين المللي و بي تفاوتي سران کشورهاي اسلامي جز همراهي و تأييد جنايات آمريکا و رژيم صهيونيستي و سعودي، به معناي مرگ انسانيت و فراموشي حقوق بشر در جهان نيست اما جهان اسلام و مردم آگاه و هوشيار مسلمان در برابر اين نسل کشي و جنايت تاريخي سکوت نخواهد کرد و انتقام فرزندان خود در فلسطين، سوريه، لبنان، عراق و يمن و... را خواهد گرفت.

در پايان سازمان بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام ضمن تبريک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند بزرگوارشان حضرت امام(ره) ، بار ديگر با آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي بيعت نموده و ان شاءالله همچنان استوار، همراه با زنان اين سرزمين در جهت گسترش ترويج فرهنگ فاطمي گام بر مي دارد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۱:۵۶

29 Dec 2019