۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۹۰۹۷

بسيج عرصه ي خود باوري جوانان

بسيج نيرويي ارزشي و مبتني بر توان جوانان بيشک عرصه اي بي بديل و بي نظير براي شکوفايي خود باوري جوانان و نوجوانان است.
بسيج عرصه ي خود باوري جوانان
گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
بسيج اين نهال رشد يافته در دامان انقلاب اسلامي ايران که برخاسته از انديشه هاي ناب اسلامي و تفکر عالمان و انديشمندان ايراني و مسلمان قريب به ۴دهه است که توانسته است با نيرو و توان عظيم خود با حرکت رو به جلو باعث رشد و پيشرفت کشور کهن و متمدن ايرن گردد.

بسيج با بهره گيري از نيروي جوان و متفکر توانسته است در عرصه هاي مختلف خودنمايي کند و باعث موفقيت هاي مختلف ايران اسلامي در زيمنه هاي مختلف شود.

حضور پزشکان، مهندسان، معلمان، طلاب و روحانيون، دانشجويان، دانش آموزان، عشاير و اقشار مختلف در بسيج خود مويد بره گيري بسيج از تخصص هاي مختلف جهت رشد و ارتقاء کشور و مردم است.

استفاده ي بسيج از ظرفيت هاي مختلف حاکي از آن است که اين نيروي مردم نهاد و با پشتوانه ي تفکر ديني در قلب کوچک و بزرگ و مرد و زن اين مرز و بوم ريشه دوانيده است و بسيج جزئي لا ينفک از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

نقش بسيج در دفاع از ميهن در سال هاي دفاع مقدس و زان پس در سال هاي سازندگي و اصلاحات و ......آنچنان پررنگ و موثر بوده است که اگر نگوئيم تنها عامل پيشرفت کشور طي سال هاي پس از انقلاب شکوهمند اسلامي ايران تفکر بسيجي و نيروي عظيم بسيج بوده است به جرات مي توان گفت حضور بسيج در عرصه هاي مختلف يکي از عوامل رشد و ارتقا فن آوري و دانش و روحيه ي جهادگري و دشمن ستيزي و حفظ تماميت ارضي کشور است.

نقش سازنده ي بسيج در عرصه ي اقتصاد مقاومتی طي سالهاي اخير باعث شده است معضل بيکاري در بين جوانان بسيجي رو به کاهش نهد و روحيه ي جهادي و طرح هاي علمي بسيجيان باعث اشتغال بسياري در بخش هاي مختلف اعم از کشاورزي، دامپروري، صنعت و تجارت شده است.

بسيج با تفکري پويا و بروز در زمينه ي فرهنگي نيز باعث تحرک و حرکت جوانان بسيجي شده است. بسيج با بهره گيري از فرامين دين مقدس اسلام و دستورات بزرگان دين و شناسايي نقاط آسيب و تهديد فرهنگي ضمن ايجاد انگيزه در جوانان براي حفظ داشته هاي فرهنگي باعث شده است که بسيجيان در مبارزه با تهاجم و شبيخون فرهنگي غرب و دشمن پيشگام شوند و در اين عرصه پرچم دار باشند.

بسيج محدوديت ندارد، بسيج همه را خودي مي داند و براي همه مجال فعاليت و بروز و ظهور استعداد هايشان را فراهم مي کند و بحمدالله جوانان ايران اسلامي با درک اين موضوع و در زماني که حضور آنان به شدت در زمينه هاي علمي ديني فرهنگي، اجتماعي وسياسي  احساس مي شود بسيج را به عنوان تنها مامن خود و محل رشد شان انتخاب مي کنند و در سايه ي اهداف بلند بسيج آنچه را شايسته خود و ميهنشان است را به منصه ي ظهور مي رسانند.

حتي اگر به ستاره هاي درخشان بسيج طي ۸سال دفاع مقدس در آسمان ايران اسلامي اشاره نکنيم که هر چه داريم از رشادت و ايمان آن کبوتران خونين بال داريم بازهم بسيج آنقدر عميق و ژرف است که هر روز و حتي هر ساعت چهره اي از نخبگان علمي، فرهنگي، ديني و ....را به مردم فهيم ايران اسلامي معرفي مي نمايد.

بسيج عرصه ي ظهور استعداد هاست، عرصه اي که علم و دين را در کنار يکديگر قرار داده است و با اين تفکر و با اين دو بال جوانان ايران اسلامي را به پرواز در مي آورد نه همچون تشکل هاي مارکسيستي و نازي و .....که ماحصل آنها اشخاصي چون هيتلر و مارکس و ....باشند که امنيت بشريت را به خطر اندازند.

دست آورد بسيج طي سال هايي که از عمر اين درخت تناور گذشته است بیشمار است ولی برگ وبال ها ومیوه های آن شهدای گرانقدر این مرزوبومند که با تمام وجود دین خود را اداکردند شهدای گرانقدری چون شهيد دکتر مصطفي چمران، شهيد دکتر علي محمدي، شهيد دکتر احمدي روشن، شهيد تهراني مقدم و... که از ثمرات دیگر آن میلیونها انسان درداخل وحتی خارج از کشور است که با این تفکررشد کرده ودرحال خدمت اند.

بسيج سال هاست که کشور بزرگ ايران را از تلاتم امواج سهمگين طوفان هاي مختلف عبور داده است و بازهم به همت جوانان اين مرز و بوم و رهنمود هاي دلسوزان انقلاب همچون رهبري معظم انقلاب اسلامي اين عمل بزرگ را انجام مي دهد.

انتهاي پيام/مهدي بهزادي
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۱:۲۵

17 Jan 2020