۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۵۷۲۳۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عرصه را برای دشمن باز نگذارید

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دشمن در تلاش است رشادت‌های رزمندگان را کمرنگ کند، نباید عرصه را برای دشمن باز گذاشت.
عرصه را برای دشمن باز نگذارید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مراسم تشییع حاج محد کیانی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: همه ما باید بکوشیم هرکاری انجام بدهیم برای رضای خداوند باشد و همواره به فکر مرگ باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز همه ما آمده‌ایم تا قدردان این مجاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هر لحظه و هرمکان نباید از مرگ غفلت کنیم تصریح کرد: فوت این جانباز گرانقدر ما را به این فکر فرو انداخت که مرگ آنی است و نباید مسائل دنیوی ما را از آن غافل کند.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه باید بتوانیم خوب زندگی کنیم و هرکاری را انجام می‌دهیم همواره برای رضایت خداوند باشد گفت: باید کوشید مثل این مرد سالم زندگی کرد و سالم نیز از دنیا رفت.

وی خاطر نشان کرد: این جانباز گرانقدر مردی مؤمن، نیکوکار و جهادگر بود که تمام عمر خود را صرف کارهای خیر و جهادی می‌کرد، همواره تلاش کرد که به محرومین و نیازمندان کمک کند.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه حاج محمد کیانی در جهاد برای ناهنجاری‌ها تلاش می‌کرد و سعی داشت ناهنجاری‌ها را کنترل کند که به جامعه آسیب برساند.

وی یادآور شد: این مرد بزرگ روایت گر جنگ برای همه نسل‌های بعد از انقلاب بود و جوانان و نوجوانان را از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آگاه می‌کرد.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است که روایت‌های دوران دفاع مقدس را برعکس جلوه دهد و رشادت‌های رزمندگان را کمرنگ کند، نباید عرصه را برای دشمن باز گذاشت.

انتهای خبر/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۸:۵۵

17 Apr 2024