۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۵۷۲۱۴
یادداشت؛

وعده صادق، پیام آشکار سپاه به دشمنان ایران

عملیات هوشمندانه وعده صادق، پیام خود را به آنان که باید بدانند، رساند.
وعده صادق، پیام آشکار سپاه به دشمنان ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمدرضا عسکری ارمندی پژوهشگر سیاسی در یاداشتی نوشت:

۱۳ فروردین ۱۴۰۳، رژیم صهیونیستی با نقض آشکار قوانین بین‌المللی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که در واقع بخشی از خاک ایران محسوب می‌شد حمله کرد که نتیجه آن شهادت چندین تن از مستشاران تراز اول محور مقاومت بود.

از ۱۳ تا ۲۵ فروردین بسیاری از کوته‌فکران داخلی و معاندین همسو با تحلیل‌گران غربی مدعی عدم توانایی پاسخگویی بودند و البته تهدیدهای جمهوری اسلامی را مبتنی‌بر بلوف سیاسی می‌دانستند اما در سرزمین‌های اشغالی رژیم موقت بر خلاف این تصورات، مطمئن بود که جمهوری اسلامی ایران براساس صبر استراتژیک خود در صدد برنامه‌ریزی گسترده برای حمله‌ای هوشمندانه می‌باشد و این نکته را می‌توان دقیقا در آماده‌باش کامل نیروهای اشغال‌گر و رعب و وحشت افکار عمومی مهاجرین صهیونیستی مشاهده نمود.

صهیونیست‌ها در این نزدیک به دو هفته صدها سناریو را بررسی کرده و حتی در همین راستا جهت کاهش خسارت درصورت حمله ناگهانی به سفارت‌های این کشور اقدام به فراخواندن سفرا و تعطیلی سفارتخانه‌ها و کنسول‌گری‌ها نمودند، حاکمان صهیونیستی شبانه‌روز به سیستم‌های ماهواره‌ای آمریکا، انگلیس، فرانسه و... متوسل شده تا هر گونه تحرکی را سریعا رصد نمایند، آسمان سرزمین‌های اشغالی با گشت‌های هوایی متعدد حفاظت می‌شد و ترس و وحشت بر اندام صهیونیست‌ها حاکم شد.

صبر استراتژیک جمهوری اسلامی از یک طرف موجب طولانی شدن رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی شد و از طرف دیگر با فرسایشی شدن آماده‌باش نیروهای نظامی صهیونیست‌ها موجب از دست رفتن اعتماد به نفس و بی‌انگیزه شدن آن‌ها گردید و در نتیجه عملیات وعده صادق تیر خلاصی بود که صهیونیست‌ها و معاندین را در هم‌ کوبید.

صهیونیست‌ها بهتر از تمام مردم دنیا می‌دانند در این مدت چه بلایی بر سرشان آمد و در شب عملیات برای اولین بار به‌خصوص پس از ۱۹۶۷ با جهنمی از موشک‌ها روبه‌رو شدند که در مرحله اول بی‌اعتباری گنبد آهنینی که صهیونیست‌ها به آن دلخوش نمودند را آشکار کرد، شاید مزدوران داخلی همچنان چشم خود را بر پیام بزرگ عملیات وعده صادق بستند اما دنیا و به‌خصوص صهیونیست‌ها می‌دانند که این شیر خفته امروز بیدار شده و هیچ حرکتی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

دنیا می‌داند اگر جمهوری اسلامی قصد قتل‌عام داشت با شلیک یک موشک نقطه‌زن در مرکز یکی از شهرهای سرزمین اشغالی می‌توانست خسارت جانی و مالی سنگینی ببار آورد، اما نشان داد مرام و فلسفه انقلاب اسلامی آن‌قدر بزرگ است که با این وجود به ساکنین سرزمین‌های اشغالی فرصتی بدهد که دل به این رژیم پوشالی نبندند و هر چه سریع‌تر از توهم سرزمینی امن خارج شوند و‌ خود را زیر پرچم رژیمی جعلی و کودک‌کش نجات دهند، جمهوری اسلامی ایران به ساکنین سرزمین‌های اشغالی پیام واضحی داد که دیگر چنین فرصتی را نخواهند داشت و امروز زمان انتخاب فرا رسیده و قبل از اینکه زمان موعود با خاک یکسان شدن تل آویو و حیفا فرا رسد به ماجراجویی خود در سرزمین مسلمان فلسطین پایان دهند.

امروز جهان شاهد قدرت‌نمایی کشوری است که بیش از 40 سال با انواع تحریم‌های همه‌جانبه و تحمیل یکی از بزرگ‌ترین جنگ‌های قرن علیه آن، اما همچنان مقتدرانه ایستاد و در حالی که پیش از آن توانایی تامین ساده‌ترین تجهیزات ابتدایی را هم نداشت اما امروز بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ جهان را علیه رژیمی جنایتکار مورد حمایت قدرت‌های جهانی انجام می‌دهد.

عملیات هوشمندانه وعده صادق، پیام خود را به آنان که باید بدانند، رساند و قطعا در آینده، تاریخ خواهد نوشت که پیش از محو رژیم صهیونیستی، عملیاتی حماسی در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایه‌های رژیم کودک‌کش را سست کرده بود و زمینه سقوط آن را فراهم نمود.

انتهای پیام/630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۳۴:۲۹

16 Apr 2024