۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۵۷۲۱۳
.

«سگ‌ها مادرت را می‌خورند» اولین اجرا تئاتر تک

اولین اجرا با عنوان «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» ساعت ۱۵ در پلاتوی امیرکبیر شهرکرد برگزار شد.
«سگ‌ها مادرت را می‌خورند» اولین اجرا تئاتر تک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، در اواین روز از چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری سه اجرا شامل «سگ‌ها مادرت را می‌خورند»، «سکوت» و «نسبیت خاص» با حضور گسترده مردم برگزار شد و پس از اتمام اجرای این سه نمایش هنرمندان به نقد و بررسی آثار پرداختند.

 اولین اجرا با عنوان «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» ساعت ۱۵ در پلاتوی امیرکبیر شهرکرد به نویسندگی میثم فرهنمدیان و کارگردانی داود یادگاری و اجرای معصومه امینی روی صنحه نمایش رفت.
 
قصه ای اثر نمایشی روایتگر زندگی زنی است مانند تمام آدم‌ها که یک زندگی معمولی دارد اما در یک محیط نامناسب قرار می‌گیرد و توسط همسرش و محیطی که در آن قرار می‌گیرد به اعتیاد آلوده شده و تاثیر مخرب اعتیاد را بر روی زندگی و خانواده این زن را به نمایش می گذارد.
 
 
دومین نمایش با عنوان سکوت ساعت ۱۸:۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه به نویسندگی رضا ولی‌پور دهکردی و کارگردانی و بازیگری فاطمه امینی روی صحنه رفت.
 
نمایشی که سکوت را تداعی می‌کند، دختری که از دوران بچگی پدرش را در دوران بچگی از دست داده، و با دیدن پسری به نام احمد حسی پدرانه در وجودش ایجاد شده است اما هر اتفاقی که در این سال‌ها برایش افتاده تقصیر نرگس که قرار است با احمد ازدواج کند می‌اندازد.
 
نمایش دیگر که نمایشی سراسر عشق دانشجو با استاد را در دانشگاه را بیان می‌کند نسبیت خاص نام داشته که ساعت ۱۹:۳۰ به کارگردانی و بازیگری راضیه رییسی در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت.

نسبیت خاص جلسه دفاعیه دانشجو فیزیک (مونا دانش بنیان) است که در آن  به روایت داستان عاشقانه خود می پردازد.
 
در پایان، جلسه نقد و بررسی با حضور هنرمندان و عوامل اجرایی نمایش‌ها تشکیل و به تک تک مسائل و مشکلاتی که در اجراها وجود داشت اشاره شد.

چهارمین همایش تئاتر تک یا حضور ۷ گروه نمایشی ۲۶ تا ۲۸ فروردین از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری  در شهرکرد برگزار می شود.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۹:۳۱

15 Apr 2024